مارشمالو خوری در دل آتشفشان! +عکس : اصولا دور آتش که می نشینید به چه فکر می ...


اصولا دور آتش که می نشینید به چه فکر می کنید؟ چای آتشی؟ بال کباب؟ ماهی کبابی؟ ... اینها افکاری هستند که به ذهن یک ایرانی می رسد، اما در کشورهای دیگر گزینه های احتمالی کاملا متفاوت هستند. مثلا اهالی نیوزیلند به کباب کردن مارشمالو فکر می کنند.           پادشا: اصولا دور آتش که می نشینید به چه فکر می کنید؟  چای آتشی؟ بال کباب؟ ماهی کبابی؟ ... اینها افکاری هستند که به ذهن یک ایرانی می رسد، اما در کشورهای دیگر گزینه های احتمالی کاملا متفاوت هستند. مثلا اهالی نیوزیلند به کباب کردن مارشمالو فکر می کنند.

«سیمون ترنر»، یکی از شهروندان نیوزیلند است که کباب کردن مارشمالو روی آتش برایش جذابیت بسیاری دارد، اما نه روی آتش معمولی، بلکه در حرارت آتشفشانِ فعال!

«سیمون ترنر» -متخصص کوه های آتشفشان – و «بردلی امبروز» - عکاس حرفه ای – با هم به کوه آتشفشان Marcum Crater در شهر وانواتا در کنار اقیانوس آرام رفته و حدود 1312 فوت به پایین و به نزدیکی گدازه ها رفته اند تا به نوعی تفریح کنند و خوش بگذرانند. ترنر در بالای حرارت گدازه ها، مارشمالو کباب کرده و خورده و امبروز هم از او عکاسی کرده است. خدا این دو نفر را شفا دهد! منطقه ای که آنها برای تفریح انتخاب کرده اند، 2 هزار درجه فارنهایت گرما دارد و نمی توان به راحتی دمای آنجا را تاب آورد. اما آنها برای هیجان به آنجا رفته و پاستیلشان را خورده اند.

در ادامه عکس ها و ویدئوی این خوشگذرانی داغ و سوزنده را می توانید ببیند.

مارشمالو , میز ناهار خوری , آتشفشان

میز ناهار خوری چوبی , اندروید مارشمالو , گلدان و میوه خوری شیشه ای

سوفله خوری , مارشمالو چیست , میز ناهار خوری مدرن

مدل میز ناهار خوری سلطنتی , قهوه خوری , میز ناهار خوری تاشو

میز نهار خوری , مارشمالو از کجا بخرم , میز صبحانه خوری

طرز تهیه مارشمالو در خانه , اندروید 6 مارشمالو , میز ناهار خوری گرد


ویدیو : مارشمالو خوری در دل آتشفشان! +عکس