مارسلو: داور پنالتی برزیل را نگرفت : مدافع سلسائو ادعا کرد داور بازی کشورش ...


مدافع سلسائو ادعا کرد داور بازی کشورش و مکزیک در دور دوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۴ خطای پنالتی ازتک‌ها را نادیده گرفته است. خبرگزاری تسنیم: مارسلو پس از تساوی بدون گل تیم‌های ملی برزیل و مکزیک در اولین دیدار از دور دوم دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی 2014 معتقد بود که داور شانس پیروزی را از تیم او گرفته است.

در این بازی مدافع رئال مادرید در محوطه جریمه مکزیک با رائول خیمنس برخوردی داشت که بازیکن حریف او را نقش بر زمین کرد اما تیم داوری این اتفاق را پنالتی تشخیص نداد که این موضوع نارضایتی مارسلو را به همراه داشت.

مارسلو گفت: زمانی که توپ را کنترل کردم، او شانه‌ام را گرفت. اگر او مرا به داخل محوطه جریمه کشید، پس خطای پنالتی بوده است. او مرا کشید چون اگر این کار را نکرده بود من توپ را گرفته بودم. من به توپ می‌رسیدم و آن را برای یکی از هم‌تیمی‌هایم سانتر می‌کردم.

برخلاف مارسلو که تاکید داشت داور تیم او را از کسب پیروزی محروم کرده، هم تیمی او برنارد گفت مهمترین چیز این است که سلسائو بازی را نباخت.

وی عنوان کرد: آنچه پس از بازی در رختکن تیم خیلی واضح بیان شد این بود که مهمترین چیز کسب پیروزی نبود، بلکه نباختن بود. اگر ما بازی را می‌باختیم ممکن بود از گروه‌مان صعود نکنیم. می‌دانیم تساوی هم برای ما نتیجه خوبی است. هر دو تیم موقعیت‌‌هایی داشتند و هر تیمی که اول گل می‌زد برای دیگری کار را سخت می‌کرد.


ویدیو : مارسلو: داور پنالتی برزیل را نگرفت