مارتینو سرمربی بارسلونا شد : با قراردادی 3 سالهمارتینو سرمربی بارسلونا شد جراردو ...



بارسلونا , شهر بارسلونا , بازی ریال مادرید و بارسلونا


با قراردادی 3 ساله
مارتینو سرمربی بارسلونا شد

جراردو مارتینو به عنوان سرمربی جدید بارسلونا جانشین تیتو ویلانووا شد.

به گزارش خبرگزاری فارس، باشگاه بارسلونا پس از کناره‌گیری تیتو ویلانووا به علت بیماری از این باشگاه، از بین گزینه‌های مورد بررسی در باشگاه با جراردو تاتا مارتینو آرژانتینی به عنوان سرمربی جدید به توافق رسید و با وی قراردادی سه ساله امضا کرد.

مارتینو با تیم مربیگری که از قبل داشته به بارسلونا خواهد آمد و دستیار اول وی الویو پائولو روسو و دستیار دوم وی خورخه پاتاسو هستند.

هنوز مشخص نیست سرنوشت دستیاران تیتو ویلانووا سرمربی مستعفی بارسلونا یعنی رورا و روبی در آینده این تیم چه خواهد بود.
مربی آرژانتینی در تابستان با باشگاه‌های زیادی از جمله رئال سوسیه‌داد و مالاگا مذاکره کرده است و اولین انتخاب هیئت مدیره باشگاه بارسلونا برای هدایت این تیم بود.

تاتا که در روساریو متولد شده است، بیشتر دوران حرفه‌ای‌اش را در پاراگوئه گذراند که چندین باشگاه را با کسب موفقیت‌های قابل توجه، هدایت کرده است. او هدایت تیم ملی را نیز در پایان سال 2006 بر عهده گرفت. پاراگوئه در زمان سرمربیگری وی به جام‌جهانی آفریقای جنوبی راه یافت اما در مرحله یک‌چهارم نهایی با شکست یک بر صفر مقابل اسپانیا از گردونه مسابقات حذف شد. این تیم در رقابت‌های کوپا‌آمریکا در سال 2011 نیز به فینال رسید که توسط اروگوئه شکست خورد.

مارتینو فصل گذشته هدایت نیوول اولد بویز، تیم محبوبش را بر عهده داشت که قهرمان تورنئو 2013 شد و به نیمه‌نهایی کوپا لیبرتادورس راه یافت که مقابل اتلتیک مینیرو شکست خورد.
سرمربی آرژانتینی یک ماه پیش در مصاحبه‌ای به تمجید از شیوه بازی تیکی تاکای بارسلونا پرداخت و اعلام کرد که پاسکاری در بازی از بیشترین اهمیت برخوردار است./فارس

 

 

 

 

 


ویدیو : مارتینو سرمربی بارسلونا شد