مارادونا: ناپولی باید هیگواین را بفروشد : اسطوره آرژانتینی باشگاه ناپولی به ...


اسطوره آرژانتینی باشگاه ناپولی به مسئولان باشگاه سابقش توصیه کرد و گفت: هیگواین را در پایان فصل بفروشید. خبرگزاری فارس: دیگو آرماندو مارادونا اسطوره آرژانتینی در جدیدترین مصاحبه خود درباره تیم سابقش اظهار داشت که باشگاه ناپولی باید در پایان فصل هیگواین مهاجم خود را بفروشد.

مارادونا در مصاحبه با سایت فوتبال ایتالیا اظهار داشت: باشگاه ناپولی باید هیگواین را در پایان فصل بفروشد زیرا دیگر این درخشش او تکرار نخواهد شد.

وی افزود: من به عنوان کسی که از خارج بازی‌های ناپولی را دنبال می‌کنیم، معتقد هستم باید باشگاه، هیگواین را در پایان فصل بفروشد تا سود خوبی را با فروش او به دست بیاورد زیرا تکرار این درخشش با 30 گل برای هیگواین غیرممکن است. او در این فصل برای ناپولی تمام تلاش خود را کرد و اکنون وقت آن است که باشگاه با فروش او سود خوبی را بدست بیاورد همچنان که این اقدام را روی لاوتزی انجام داد.

مهاجم سابق ناپولی درباره شکست اخیر تیمش مقابل رم گفت: به نظرم ناپولی مقابل رم شایسته شکست نبود زیرا خیلی خوب بازی کرد حداقل نتیجه برای ناپولی در این دیدار تساوی بود.

دیگو مارادونا اسطوره باشگاه ناپولی است زیرا دو قهرمانی خود را در رقابت‌های سری‌آ ایتالیا در سال‌های 1987 و 1990 به او مدیون است.


ویدیو : مارادونا: ناپولی باید هیگواین را بفروشد