ماجرای پیام‌های تهدید آمیز برای ایجاد رابطه نامشروع : رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه ...



راه هایی برای ایجاد تنوع در رابطه جنسی , رابطه نامشروع , 5 مانع بزرگ برای ایجاد محتوای موثر و مفید

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه از دستگیری فردی که ازطریق شبکه های اجتماعی اقدام به اخاذی ازخانم ها می کرد،خبرداد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، سرهنگ علی شفیعی در تشریح این خبر گفت: با شکایت خانمی مبنی براین که شخص ناشناسی دریکی ازشبکه های اجتماعی موبایل باارسال پیام های تهدیدآمیز برای وی،درخواست رابطه نامشروع و قصداخاذی داشته است  بررسی موضوع دردستورکارقرارگرفت.
 
وی افزود: با انجام تحقیقات توسط کارشناسان واستفاده ازشگردهای خاص پلیسی درشبکه های اجتماعی موبایل و بررسی حساب های بانکی داده شده، شخصی به عنوان متهم شناسایی شد.
 
این مقام انتظامی تصریح کرد:باهماهنگی مقام قضائی ودرعملیاتی غافلگیرانه متهم اصلی دستگیر شد.

سرهنگ شفیعی اظهارداشت:متهم دربازجویی ها انجام شده گفت باشاکیه ازطریق شبکه های اجتماعی موبایل آشناشدم و عکس وی را از این طریق به دست آوردم و سپس بافتوشاپ وانتشار عکس های این خانم در فضای مجازی ازموضوع سوء استفاده کرده  و اقدام به اخاذی و تهدید وی کردم.

رئیس پلیس فتا استان کرمانشاه درادامه گفت:ازهمشهریان عزیز درخواست دارم به هیچ عنوان با افرادی که از طریق اینترنت آشنا می شوند اعتمادنکنندو تصاویر و اطلاعات شخصی خود را دراختیاردیگران قرارندهند.

سرهنگ شفیعی خاطر نشان کرد:شهروندان درصورت هرگونه مشکل و تهدید سریعاً با شماره های 2182397 و 2182468 تماس حاصل نمایند و یا به آدرس www.cyberpolice.ir مراجعه کنند تا کارشناسان پلیس فتا به سوالات شما پاسخ دهند.

 

اخبار حوادث - باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : ماجرای پیام‌های تهدید آمیز برای ایجاد رابطه نامشروع