ماجرای پدری که بخاطر فقر به 2 کودکش شلیک و سپس خودکشی کرد + تصاویر : یک پدر ...



یک پدر اهل " بالتیمور " دو فرزند خود را با شلیک گلوله کشت و سپس دست به خود کشی زد .

به گزارش  باشگاه خبرنگاران جوان ،آقای " جولین رواری " 47 ساله و 2 پسرش " جی آر " 12 ساله و " ایان " 10 ساله در اتاق خواب آپارتمان واقع در " پری هال " در نیمه شب مرده پیدا شدند.

خانم " شانتال وین " نامزد آقای " جولین " وقتی صدای تیراندازی را در خانه او را شنید خود را به داخل رساند و آنها را که غرق خون بودند در اتاق واقع در طبقه بالای خانه پیدا و با پلیس تماس گرفت .

تصاویر شلیک گلوله وتیر اندازی به یک محیط بانی دیگر , ماجرای خودکشی دختر 11 ساله به دلیل ازدواج اجباری , ماجرای تکان دهنده خودکشی دانشجو نخبه کاشان


براساس گزارشات خانم " شانتال " این پدر  که برای دخل و خرج خانه اش به دنبال شغل تمام وقت بود تا بتواند از پس مخارج بچه هایش برآید و به دنبال یک افسردگی شدید کنترل خود را از دست داده و ناامیدانه تصمیم به پایان دادن به زندگی خود و فرزندانش گرفت.

او در ادامه گفت : " جولین " به مدت 11 ماه بود که در یک پارکینگ واقع در " بالتیمور " کار می کرد و وقتی شغل خود را از دست داد تمام وقت خود را به پر کردن رزومه و فرم های استخدام در اینترنت و خواهش برای کار تمام وقت می گذراند.

خودکشی تلخ دو خواهر در پل جدید دزفول تصاویر , ماجرای الهام چرخنده و کودکان خیریه تصاویر , ماجرای سیگار کشیدن مهران مدیری در نشست خبری تصاویر


او همجنین توصیف می کند که چه طور دو فرزند قربانی شده بچه های آرام و خوبی بودند و در مدرسه شاگرد زرنگ و همچنین پدر آنها مربی تمرین فوتبالشان بود .

پلیس در گزارش خود گفت: وقتی به محل حادثه رسیدند هر سه جنازه از ناحیه سر مورد اصابت گلوله قرار گرفتند و "جولین " و پسر بزرگش درمحل مرگشان تأید شد و پسر کوچکتر که نیمه جان بود به بیمارستان کودکان فرستاده شد که چندی بعد مرگ او نیز اعلام شد .

 

 اخبار حوادث  - باشگاه  خبر  نگاران 


ویدیو : ماجرای پدری که بخاطر فقر به 2 کودکش شلیک و سپس خودکشی کرد + تصاویر