ماجرای قتل دختر جوان در مشهد :   اخبار حوادث - در بازسازی صحنه جنایت تشریح ...



ورود دادستان به ماجرای غرق شدن دختر جوان در سیلاب خرم آباد , جزییات و ماجرای خواستگاری دختر جوان از محمد رضا گلزار فیلم , ماجرای تجاوز یک ماهه به زن جوان در مشهد

 

اخبار حوادث - در بازسازی صحنه جنایت تشریح شد
ماجرای قتل دختر جوان در مشهد

مرد ۳۰ساله ای که در یک جنایت شیطانی، خواهر زن خود را خفه کرده بود صبح پنج شنبه گذشته در حضور قاضی ویژه قتل عمد و در محل ارتکاب جرم به تشریح چگونگی وقوع قتل پرداخت.

به گزارش خراسان، متهم به قتل ۳۰ساله که دارای یک فرزند خردسال است وقتی مقابل دوربین قوه قضاییه قرار گرفت با دستور «قاضی موحدی راد» خود را معرفی کرد و به بیان جزئیات حادثه پرداخت.

 

او گفت: من در پخش موادغذایی کار می کنم و آن روز هم به همراه یکی از مسئولان دفتر پخش موادغذایی از سمت کاشمر به مشهد بازگشتیم که حدود ساعت ۱۱شب رسیدیم و من همکارم را به منزلش رساندم بعد یک پیامک برای خواهر خانمم فرستادم تا متوجه شوم که آیا برادر زنم در منزل است یا نه؟ ولی خواهر زنم شماره تلفن مرا پاسخ نمی داد تا این که به دروغ در پیامکی دیگر ادعا کردم که یکی از دوستان برادرش او را تعقیب می کند با این ترفند او پاسخ تلفنم را داد و گفت: برای چه مرا تعقیب می کند؟ وقتی حیله ام کارساز شد به بهانه توضیح همین موضوع به طرف منزل آن ها در اطراف بولوار ابوطالب شمالی رفتم. برادر زنم که با خواهرش در آن منزل زندگی می کرد سرکار بود.

 

خواهرزنم که مجرد بود از حرف های من ناراحت شد ولی من باز هم به دروغ ادعا کردم که من به خاطر خودت این حرف ها را می گویم.

 

متهم این پرونده جنایی در ادامه اعترافاتش گفت: دقایقی بعد وقتی با سروصدای او روبه رو شدم ترسیدم که همسایگان از حضور من در منزل باخبر شوند به همین دلیل کابل شارژر تلفن همراه را که داخل جیبم قرار داشت بیرون آوردم اول با دستم جلوی دهانش را گرفتم که سروصدا نکند اما او مدام فریاد می زد به همین خاطر کابل را از پشت سر دور گردنش انداختم و از هر دو طرف کشیدم اما بعد از آن که دیدم دست و پا می زند دوباره کابل را به دور گردنش انداختم تا این که خفه شد.

 

وقتی دیدم او سیاه شده است جسدش را داخل چادر پیچاندم و به داخل خودرو وانت حمل کردم مدتی در شهر می گشتم تا این که به منطقه منزل آباد رسیدم، گوشواره ها ساعت مچی و دیگر لوازم او را داخل پلاستیک گذاشتم و پشت صندلی وانت انداختم سپس جسد را در یکی از کوچه ها رها کردم و به منزلم بازگشتم که ۲ روز بعد هم دستگیر شدم.

 

این گزارش حاکی است: در بازسازی صحنه جنایت که کارآگاه محمدی (رئیس شعبه قتل پلیس آگاهی خراسان رضوی) نیز حضور داشت ابتدا افسر پرونده خلاصه ای از ماجرای قتل و دستگیری متهم را تشریح کرد و در پایان نیز قاضی موحدی راد با صدور دستور بازداشت موقت، مرد ۳۰ساله را روانه زندان کرد تا این پرونده جنایی مراحل قانونی خود را طی کند.


سابقه خبر
سپیده دم چهارم اردیبهشت جسد مجهول الهویه دختر ۲۳ساله ای در یکی از کوچه های فرعی روستای منزل آباد مشهد کشف شد و بدین ترتیب تحقیقات قضایی درباره این جنایت آغاز و مشخص شد که جسد مقتول با خودرو وانت به محل مذکور منتقل شده است. در ادامه تحقیقات برادر مقتول که با خواهرش زندگی می کرد مدعی شد شوهر خواهر بزرگترش دارای خودرو وانت است. وقتی شوهر خواهر مقتول دستگیر شد طلاها و ساعت مچی دختر جوان از داخل وانت وی پیدا شد و او ساعتی بعد به ارتکاب جنایت شیطانی اعتراف کرد.

اخبار حوادث - خراسان

 


ویدیو : ماجرای قتل دختر جوان در مشهد