ماجرای رفتگر میلیونر : ماجرای رفتگر میلیونر  یك زن چینی كه میلیونر شده است ...



ماجرای سعید طوسی , رفتگر , ماجرای عباس جدیدی

ماجرای رفتگر میلیونر

 یك زن چینی كه میلیونر شده است تصمیم گرفته برای تجربه اندوزی بچه هایش به شغل رفتگری خود ادامه دهد.

به گزارش جام جم آنلاین به نقل از جپیك ، ماحرای عجیب "یو یوژن" زن 53 ساله چینی كه در شهر ووهان سكونت دارد از سال‌های دهه 1980 آغاز شد.

در آن زمان وی و شوهرش به عنوان سبزی كار شبانه روز كار می كردند. این كار دشوار سرانجام ثمره داد و این زوج توانستند خانه ای بزرگ با اتاق های متعدد خریداری كنند.

سپس آنها تصمیم گرفتند اتاق های اضافی را به كارگران پرشمار كه در جستجوی محلی برای اسكان در منطقه بودند اجاره دهند.

یو و شوهرش توانستند پول كافی برای احداث ساختمان های دیگری به روی زمین شان پس انداز كنند. اما در سال 1998 دولت محلی  تصمیم گرفت زمین آنها را مصادره كند.

"یو یوژن" ناگزیر شد كاری برای گذران زندگی بیابد. او با دستمزد ماهیانه 1420 یوان (حدود 175 یورو) به عنوان رفتگر استخدام شد. او شش روز در هفته از ساعت سه بامداد تا ساعت 9 كار می كرد.

10 سال بعد ورق برگشت و دولت محلی براساس تصمیمات حكومت مركزی خسارات مصادره زمین آنها را پرداخت. یو و شوهرش با این پول چند دستگاه آپارتمان خریدند. با گران شدن قیمت املاك آنها تعدادی از آپارتمان ها را فروخته و میلیونر شدند.

به رغم پول هنگفت استراحت برای این زن چینی "بیش فعال" مفهومی نداشت. او تصمیم گرفت شغل رفتگری اش را حفظ كند.

"یو یوژن" می گوید: می خواهم به پسر و دخترم درس زندگی بیاموزم. می خواهم آنها بفهمند كه انسان نمی تواند بی آنكه كاری انجام دهد تمام زندگی اش را با جیره خواری سپری كند.

بنا براین، فرزندان "یو یوژن" به نوبه خود ناگزیر شدند كاری بیابند. پسرش راننده اتوبوس شده و دخترش در یك اداره كار می كند./جام جم آنلاین

 


ویدیو : ماجرای رفتگر میلیونر