ماجرای دست و پا و درمان طبیعی بیماری و زیبایی بدن با طب سوجوک :   ماجرای دست ...



درمان‌های طبیعی بیماری آسم , درمان طبیعی بیماری های گوارشی , بهترین روش ‌ها برای درمان‌ طبیعی بیماری آسم

 

ماجرای دست و پا و درمان طبیعی بیماری و زیبایی بدن با طب سوجوک

سوجوک می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌ها و داشتن یک زندگی سالم در تمام زمینه‌ها مؤثر باشد.در سوجوک بیماری از طریق تحریک نقاطی در دست و پا درمان می شود، داروی خاصی در کار نیست و لازم نیست بیمار مانند درمان با طب سوزنی لخت شود.

 

بهترین روش ‌های طبیعی برای درمان ‌بیماری آسم , به اعتقاد برخی از درمانگران شیوه‌های طبیعی درمان، نوشیدن دمنوش زنجبیل نیز در کنترل بیماری‌های da a , درمان طبیعی افتادگی پوست مقدمه ی درمان با طب سوجوک:

درمان با طب سوزنی سوجوک - انسان همیشه در تلاش بوده است تا در حد امکان بیماری‌ها را با روشی آسان‌تر و بدون عارضه درمان کند. انسان‌های نخستین با الهام گرفتن از طبیعت و تجربه شروع به درمان بیماران کردند و با گذشت سالیان سال این روش‌های درمانی بدون هیچ‌گونه آموزش در دانشگاه‌ها به‌صورت تجربی وارد تک‌تک خانه‌ها و درمان‌های پزشکی شده است که با نام (طب سنتی) و یا (طب شرقی) از آن‌ها یاد می‌کنیم.

کشور چین در زمینه‌ی طب سوزنی و ماساژدرمانی و گیاه‌درمانی قدم‌های مثبتی برداشته و به‌صورت آکادمیک در بسیاری از نقاط دنیا معرفی شده است. در چین برای درمان بیماری‌ها بیشتر از روش‌های فیزیکی استفاده می‌کنند، ولی در هند روش‌های درمانی بیشتر در سطح روح و روان و متافیزیک هستند که از آن جمله می‌توان به (مدیتیشن Meditation) و (آیوروداAyurveda) اشاره کرد.

در سال ۱۹۸۶ پروفسور Park Jae Woo (ساکن کشوره کره) توانست روشی برای درمان بیماری‌ها در هر دو سطح فیزیکی و متافیزیکی ابداع کند که آن را به نام طب سوجوک (Sujok therapy) نام‌گذاری کرد.

البته طب سوجوک سالیان سال در طب سنتی کره‌ وجود داشته و چنان در خانواده‌های کره‌ای ریشه دارد که حتی مادران کره‌ای اصول اولیه‌ی آن را می دانند و در درمان بیماری‌های معمول و خفیف در خانواده‌ی خود به‌کار می‌گیرند، ولی پروفسور Park Jae توانست با بررسی دقیق و تحقیقات بسیار در این طب، آن روش‌های سنتی را به‌صورت آکادمیک درآورد و با ابداعات دیگری که در این زمینه به‌کار برد، توانست این طب را به شکل جدیدی ارائه کند.

 

درمان بیماری ام اس , بیماری ام اس درمان شد , درمان انواع بیماری با طب اسلامی سنتی

 

در حال حاضر طب سوجوک روز به‌روز در دنیا بیشتر مطرح می‌شود و در چندین کشور،دانشگاه مخصوص به‌خود را دار است و در برخی از کشورها کلینیک خاصی را به ‌خود اختصاص داده است.

طب سوجوک روش تلفیقی از درمان‌های گوناگون است از جمله: ماساژدرمانی، رنگ‌درمانی، نوردرمانی، طب سوزنی، انرژی‌درمانی، ورزش‌درمانی و با سوجوک هر فرد می‌تواند پزشک خانه‌ی خود باشد و با کمترین ابزار به درمان بیماری‌ها بپردازد.

سوجوک می‌تواند در پیشگیری از بیماری‌ها و داشتن یک زندگی سالم در تمام زمینه‌ها مؤثر باشد. البته معرفی سوجوک طی یک مقاله و در چند صفحه امکان‌پذیر نیست، ولی در این مقاله سعی بر این است تا اصول کلی آن معرفی شود.

درمان طبیعی زود انزالی , 6 درمان طبیعی برای زخم‌های دهانی , درمان بیماری ایدز درمان در طب سوجوک به چه طریقی انجام می شود:

طریقه درمان با طب سوجوک - در زبان کره‌ای، su به معنای دست و jox به معنای پا است و درمان در طب سوجوک، همان‌گونه که از نام آن پیداست، عمدتاً از طریق دست و پا صورت می‌گیرد.سوجوک به‌علت اثر درمانی سریع در سندرم دردها به‌عنوان روشی ایده‌آل شناخته شده است. در طب سوزنی چینی روی تمام قسمت‌های بدن کار می‌شود، ولی پروفسورPark معتقد است که نقاطی از بدن (از جمله دست و پا) اهمیت بیشتری دارند. وی اسم این نواحی را سیستم انطباق گذاشت.

 

درمان بیماری پسوریازیس , آشنایی با عوارض و درمان بیماری آرتروز , زیبایی صورت با مواد طبیعی سیستم انطباق در طب سوجوک چیست:

سیستم انطباق در طب سوجوک - تمام قسمت‌های مختلف سازنده‌ی بدن در نقاطی منعکس می‌شوند که به آن سیستم انطباق می‌گویند.

در سیستم انطباق هر ارگان و هر عضو در ناحیه‌ای مشخص می‌شود. به‌عنوان مثال :چنانچه ارگانی مانند چشم‌ عملکردش مختل شود، این اختلال را به سیستم انطباق اطلاع می‌دهد. در سیستم انطباق ،نقاطی به‌ نام نقاط انطباق وجود دارد که محل تمرکز اطلاعات هستند و می‌توان با استفاده از وسایلی این نقاط حساس را پیدا کرد.

در صورت دسترسی به این نقطه‌ی حساس، در واقع به آن ارگان دست یافته‌ایم و وقتی روی این نقاط کار می‌کنیم، موجی به سمت آن ارگان خاص می‌رود.سیستم‌های انطباق روی دست‌ها، پاها، روی گوش و حتی روی زبان وجود دارند.

در تمام سیستم انطباق اطلاعات مربوط به کارکرد ارگان‌ها یافت می‌شود. نقاط انطباق وقتی حساس می‌شوند که Dysfunction یا اختلال عملکرد در ارگان داشته باشیم.درمان سوجوک از طریق تحریک این نقاط حساس انجام می‌شود.سیستم‌های مختلفی در طب سوجوک وجود دارد که اولین آن، سیستم انطباق است.

 

درمان بیماری ای ال اس , درمان سیاهی دور چشم با روش‌های طبیعی , درمان طبیعی سرطان

 

درمان بیماری als , زیبایی طبیعی , طبیعی ترین راه درمان کبد چرب معرفی قسمتهای دیگر انطباق بدن برای درمان در طب سوجوک:

سیستم انطباق دیگری را هم در زبان در نظر گرفته‌اند. در این سیستم، سر در ناحیه‌ی نوک زبان است و مشکلات سر از جمله سردردها یا مشکلات روانی با نوک زبان درمان می‌شود. حتی اگر کسی این مشکلات را هم نداشته باشد برای پیشگیری و گردش خون بهتر است گاه نوک زبان را با دندان تحریک کند.این سیستم هم عمدتاً تشخیصی است.

هر پزشک ماهری باید به ظاهر بیمار دقت کند از جمله زبان. بسیاری اوقات تغییرات در این سیستم قبل از تظاهرات بالینی بیماری ایجاد می‌شود.

 

درمان گیاهی بیماری لیکن پلان , درمان طبیعی اختلال نعوظ در مردان , بیماری لثه و درمان آن

 

- اوریکولوتراپی (درمان از طریق گوش):

نیز توسط یک پزشک فرانسوی به نام «پل ‌ناژیه» (P. Negie) معرفی شده است.وی سیستم انطباق را در گوش مطرح کرد و مراحل مختلف تکامل بدن (Emberyogenesis) را در گوش توضیح داد. در این سیستم سر در قسمت پایین قرار دارد و با تحریک لاله‌ی گوش، گردش خون سلول‌های مغزی تحریک می‌شود.

 

درمان گیاهی و طبیعی سرطان سینه , درمان بیماری دیابت , راه های طبیعی درمان عفونت قارچی واژن مراحل درمان با طب سوجوک در سیستم انطباق:

مراحل درمان با طب سوجوک - مراحل درمان در سیستم انطباق شامل پیدا کردن نقطه یا نقاط حساس مرتبط به ارگان مربوطه و سپس تحریک آن نقطه به کمک وسایل درمانی سوجوک شامل پروب‌های فلزی، مغناطیس (مگنت)، سوزن و موکسا است.

موکسا نوعی گیاه است که به اشکال استوانه‌ای فشرده شده و با سوزاندن آن و نزدیک کردن آن به نقاط حساس یا سوزن‌های زده شده در نقاط حساس، گرما را به آن نقطه منتقل می‌کنند. سیستم‌های انطباق دیگری نیز در کف دست و پا وجود دارند که از طریق آن‌ها نیز به‌همین طریق درمان صورت می‌گیرد از جمله سیستم حشرات و Minisystem.

سیستم انرژی‌ ها برای درمان در طب سوجوک:

دومین سیستم درمانی در سوجوک سیستم انرژی‌های بدن است که مفاهیم مریدین‌ها و چاکراها در آن اهمیت دارد.

در سیستم هومو ارتباط بین سیستم هومو با قسمت‌های مختلف، ارتباطی انرژتیک است ولی این ارتباط نه از طریق کانال‌های انرژی، بلکه از طریق امواج انرژی صورت می‌گیرد. ولی در سیستم انرژی، انتقال انرژی از طریق کانال‌های انرژی یعنی مریدین‌ها و چاکراهاست.مریدین مفهومی است که به کانال‌های انرژی گفته می‌شود. انرژی از طریق کانال‌های انرژی (مریدین) در کل بدن پخش می‌شود.

از آن‌جا که تمام قسمت‌های بدن را می‌توان در کف دست جدا کرد، نه‌تنها انعکاس کلیه‌ی قسمت‌های بدن در کف دست وجود دارد، بلکه انعکاس ساختارهای متافیزیکی نیز در آن دیده می‌شود. بنابراین می‌توانیم مسیر این مریدین‌ها و چاکراها را در کف دست پیدا کنیم و از طریق آن‌ها می‌توانیم ساختار انرژتیک قسمت‌های مختلف بدن را از فاصله‌ی زیاد کنترل کنیم، تقریباً همانند سیستم انطباق که با کمک نقطه‌ی انطباق روی ارگان‌های مختلف بدن تأثیر می‌گذاشتیم و البته با تکنیکی متفاوت. 

طبق نظریه‌ی چینی‌ها در بدن ۱۲ مریدین داریم که در سمت راست و چپ بدن قرار می‌گیرند. انرژی (Qi) در مریدین‌ها جریان پیدا می‌کند و از طریق آن‌ها به کلیه‌ی قسمت های بدن می‌رسد. تا زمانی که این انرژی درون کانال‌ها جریان دارد شخص زنده است.

طبق نظریه‌ی هندی‌ها ،هفت چاکراه در بدن وجود دارد که در طول محور تقارن بدن قرار دارند. چاکراها مراکز انرژی بدن بوده و کلاً متحرک هستند و به کمک این تحرک آن‌هاست که‌ به‌طور مداوم انرژی از محیط خارج وارد بدن می‌شود.

در سوجوک اعتقاد بر این است که اگر در کل بدن سیستم انرژی وجود داشته باشد، این سیستم انرژی واحد است و چاکراها و مریدین‌ها سیستم واحدی هستند. در واقع در سوجوک با ارتباط دادن این دو تعریف مختلف، درمان در سیستم انرژی‌ها انجام می‌گیرد.  

 

درمان‌های طبیعی و سنتی سیاتیک , درمان بیماری پارکینسون , درمان بیماری ms

 

درمان بیماری بهجت , روش درمان بیماری تب , روش‌های طبیعی و سنتی برای درمان جوش مقایسه درمان بیماریها در طب غربی و طب شرقی:

سمبل طب شرق سایه ای از دو صورت چشم دوخته به یکدیگر است. دریک لحظه شما یک صورت می بینید ولحظه ای بعد دو تا این تفاوت درک مغز شما در ارتباط با حقایق بینایی است.این اختلاف بین طب شرق و غرب است . در تشخیص مقایسه ای طب شرقی و غربی در مورد یک لرزش دست با دید غربی به ارتباط آن مشکل به مغز و بیماری پارکینسون می رسیم و با این تفسیر برای توضیح مشکل درخواست یک M.R.I می کنیم و عاقبت تنها به کنترل بیماری با دارو های پر عارضه بسنده می کنیم. 

در حالی که یک پزشک شرقی به سرعت می فهمد که مشکل افزایش باد در یک کانال طب سوزنی است. حال علت این افزایش باد شاید کمبود خون، مایعات، انرژی چی یا شاید یک تب باشد. پس او با نگاه به رنگ و شکل زبان عامل افزایش باد را بدست خواهد آورد. یا با گرفتن نبض بیمار سیر بیماری و علت را پی گیری می کند و با رفع علت، بیماری آرام آرام برطرف می شود بی آنکه نام مشخصی داشته باشد.

همان بیمار، همان علائم ولی طریقه های مختلف علامت گیری. تمام این اختلافات از زمانی پیش می آید که طب غرب چرخه هایی مانند حرارت، رطوبت و انرژی را نادیده می گیرد.

حال اگر بدانیم تمام خصوصیات مورد احتیاج برای این تشخیص ها در سیستم های کامل ولی کوچک بدن مانند کف دست یا کف پا یا گوش وجود دارد به ارزش بسیار زیاد درمان در میکروسیستم ها پی خواهیم برد. کف دست، دور ترین قسمت بدن محسوب می شود و از آنجا که درمان از نقاط دور موثر تر است، دستورات درمانگر روی نقاط کف دست چند برابر نقاط بدن موثر است. این معجزه طب سوزنی در سطح میکرو است که روی چهارچوب اصلی طب شرق به وضع قوانین پیشرفته ای می رسد که اثرات بسیار قوی روی بدن دارد.همه ما بیمار می شویم و هیچ کس را از بیماری گریزی نیست و چگونگی حفظ تعادل بدن پرسش دیرینه بشر بوده است.

 

 

درمان طبیعی بی خوابی , درمان بیماری قند , درمان آکنه با دارو های طبیعی

در مکتب سوجوک سیستم های انطباق بدن روی دست و پا کلید مکالمه با بدن است و از طریق آنها می توان به درمان بیماری ها از سطح بدن فیزیکی پرداخت. برای مثال با تحریک نقاط متناظر تخمدان در کف دست می توان روی انواع اختلالات قاعدگی و بیماری های تخمدان اثر گذاشت و حتی بیماری های نظیر کیست تخمدان را درمان کرد.

اگر به این نکته توجه کنیم که 50% زنان به کیست تخمدان و 25% آنان به عفونت های مزمن رحمی دچار هستند، اهمیت سیستم های انطباق روشن تر می شود.

روش های مختلفی برای تحریک این نقاط وجود دارند که از آن جمله می توان به استفاده از ماساژ، حرارت، مگنت، رنگ و نور اشاره کرد.

اما معمولا بیماری نتیجه تعامل های پیچیده اعضای داخلی است و تنها به نحوه عملکرد تخمدان مربوط نمی شود. از این روست که در سطحی عمیق تر با شناخت عملکرد اعضای داخلی در سطح فیزیکی و در سطح انرژی و مطالعه اثر متقابل آنها بر یکدیگر می توان بر ریشه های اصلی بیماری اثر گذاشت.

و در سطحی باز عمیق تر با بسط سیستم های انطباق می توان به مریدین ها چاکرا ها و نقاط اصلی انرژی رسید که با استفاده از آنها امکان اثر گذاری بر مکانیسم های بیماری در سطوح بنیادی تری فراهم می آید. بدین ترتیب سو جوک تمام تئوری های طب کل نگر را بر هم منطبق کرده است و از این روست که درمانگر سوجوک تنها با رنگ کردن چند نقطه روی دست بیمار می تواند بیماری های پیچیده و متعددی را در سطح ذهن و جسم او تعدیل کند.اما سو جوک به این هم بسنده نمی کند و باز هم عمیق تر می شود.

با انتخاب و تحریك نقاط یا یك منطقه دقیق بر روی دست یا پا میتوان به نتایج قابل توجهی در درمان عضو هدف دست یافت.این تحریكات میتواند از طریق سوزن های مخصوص، فشار، ماساژ و دانه های گیاهی صورت گیرد. 

 

درمان طبیعی سوزش ادرار با گیاهان دارویی , درمان طبیعی پروستات , بیماری ام اس و درمان آن

 

بیماری قند و درمان , رفلکسولوژی و درمان بیماری , درمان بیماری سنگ مجاری اداری تعداد جلسات درمانی طب سوجوک:

جلسات درمانی طب سوجوک - اولین جلسه درمانی سوجوک با توجه به اینکه زمان زیادی صرف بررسی وضعیت بیمار می شود جلسه ای طولانی است. این جلسه شامل تفسیر وضعیت بیمار، پیش بینی طرح و الگوی درمان و اقدامات درمانی می شود.

تکرار جلسات بر اساس وضعیت بیمار تعیین می شود اما به طور کلی در بیماری های مزمن فواصل طولانی تر و در بیماری های حاد فواصل جلسات نزدیکتر است و می تواند از هر روز تا هفته ای یک جلسه در شروع متغیر باشد.جلسات درمانی سوجوک حداقل یک ساعت به طول می انجامد و گاه به دو ساعت هم می رسد.

 

درمان گلودرد به صورت طبیعی , درمان بیماری زونا چیست , راه‌های طبیعی درمان افتادگی پوست

 

درمان باد فتق با سوجوک , روش های درمان خانگی بیماری ها , بیماری پوستی خشکی خارش عصبی درمان گل مطا لعه درمان PCO (تخمدانهای پر کیست) با استفاده از سوجوک تراپی:

سوجوک تراپی - بسیاری از خانم ها از انواع داروهای کلاسیک و متداول  برای درمان تخمدانهای پر کیست P.C.O) ) استفاده کرده اند در حالیکه در این درمان ها معمولا عوارض جانبی زیادی پس از درمان بروز می کند . بهمین دلیل تعدادی از خانم ها به طب جایگزین روی آورده اند .

مهمترین بهره طب سوزنی در درمان P.C.O تنظیم دوره پریود است . همچنین نشان داده شده که در کاهش وزن ، کاهش سر درد و اصلاح خلقیات (مود) نیز کمک می نماید .

 

در یک سال گذشته 9 نفر برای درمان P.C.O به مراجعه کرده اند بعضی از آنها تا سه سال تحت درمان دارویی پزشکان قرار داشتند، یک نفر از این عده نتیجه مثبت از طب سوزنی نگرفت و یک نفر دیگر به دلیل مسافرت درمان را نیمه کاره رها کرد ولی علایم بالینی گویای بهبودی او بود ولی چون سونوگرافی انجام نشد او را نیز درمان نشده در نظر گرفته شد و 7 نفر نتیجه مثبت گرفته اند . سه نفر از این عده باردار شده اند که 2 نفر آنها زایمان کرده اند و نفر سوم نیز در ماه هفتم بارداری است .در کل می توان ادعا کرد که در حدود 77% بیماران مراجعه کننده نتیجه مثبت گرفته اند .

نتایج بدست آمده دراین مطالعه و مطالعات قبلی انجام شده نشان داد که طب سوزنی ممکن است به عنوان اولین درمان برای P.C.O به بیماران توصیه شود .

 

درمان بیماری ای بی , درمان طبیعی انزال زودرس , درمان افتادگی پوست به صورت طبیعی

 

درمان بیماری زونا , روش های طبیعی درمان سوزش ادرار قسمت اول  ,  درمان افتادگی پوست به صورت طبیعی  روش درمان دردهای قاعدگی با استفاده از طب سوزنی و طب چینی :

برای كمك به كاهش علائم درد در بدن طب سوزنی مدتهای مدیدی است كه طب سوزنی شناخته شده است . طب سوزنی سطح اندورفین را در خون افزایش می دهد  و بر فاكتورهای تولید درد مقابله كند . مهم تر از این همان گونه كه بحث كردیم طب سوزنی می تواند برای متوازن ساختن هورمونها مورد استفاده قرار گیرد .

تاثیرش بر سیستم اندورفین این گونه است كه تولید هورمونها را تنظیم كند تا میزان استروژن و پروژسترون در حد معمول بماند . گاهی اوقات برای تنظیم سیستم اندورفین از گیاهان چینی هم استفاده می گردد .

نحوه ی درمان این بیماری:

كاهش میزان درد در دوران قاعدگی به گونه ای موفقیت آمیز با طب سوجوک،سوزنی و گیاهان محقق شده است . كاهش علائم معمولا در طول ماه اول درمان قابل مشاهده است سپس روند بهبودی ها ادامه می یابد و در طول قاعدگی های متوالی حفظ می گردد . معمولا ً توصیه می گردد  برای اولین دوره قاعدگی هفته ای 1 بار مراجعه شود سپس بیمار می تواند بر مبنای پاسخ بدنش جلسات درمان را كاهش دهد .

همان طور كه قبلا ذكر شد رژیم غذایی می تواند نقش مهمی در داشتن دوره قاعدگی بی درد ایفا داشته باشد . رژیم غذایی مطلوب رژیم غذایی حاوی مقادیر كم چربی حیوانی و گیاهی و مقادیر بالایی از فیبر است  كه شبیه رژیمهای مبتنی بر غذاهای كامل غنی از كربوهیدراتهای پیچیده و سبزیجات است .

تاثیر مثبت تمرینات ورزشی را هم نمی توان نادیده گرفت  و به هنگام مواجهه با انواع درد كاهش استرس هم می تواند فاكتور مهمی تلقی گردد . طب سوجوک با شما كار خواهد كرد تا برای الگوی درد شما بهترین اصلاحات را در سبك زندگی و رژیم غذایی شما ایجاد كند تا كمك كند نتایج حاصله از درمان شما تا سالهای سال ادامه داشته باشد .

علت شناسی درد بر مبنای طب سنتی چین

قرار گرفتن در معرض سرما و طوبت علی الخصوص در دوران بلوغ

حملات تری – گرمی و یا گرمی كه در طول دوران تولد یا بعد از آن به بدن حمله می كند . بیماری حاد طولانی مدت

فعالیت جنسی افراطی

داشتن زایمانهای متعدد و نداشتن استراحت كافی پس از زایمان  ضعف مزاجی طحال ، كبد ، كلیه

الگوها در طب سنتی چین (TCM )

 

 

درمان با داروهای طبیعی پیشنهاد میکند , درمان بیماری اگزیما , یک درمان طبیعی برای سینوزیت هشدار نیوز بیماری های قابل درمان با طب سوجوک:

بیماری های قابل درمان با طب سوجوک - در سوجوک تراپی هم مانند سایر مکاتب طب کل نگر این بیماری نیست که مورد درمان قرار می گیرد بلکه بیمار است که تحلیل و بررسی شده و تعادلات ازدست رفته خود را باز می یابد. از آنجاکه بیماری نتیجه همین عدم تعادل هاست، با بازگشت تعادلات بیمار، بیماری هم رخت بر می بندد.

در سوجوک بیماری از طریق تحریک نقاطی در دست و پا درمان می شود، و لازم نیست بیمار مانند درمان با طب سوزنی کاملا عریان شود.معمولا با سوزن های خیلی ظریف و بی درد در نقاطی از کف دست و پا می توان ارگان یا عضو و یا غدد تولید هورمونهای مورد نیاز بدن را تحریک کرده تا انرژی ها به گردش درآیند و با بر طرف کردن گیر هایی در مسیر حرکت آنها به درمان مورد نظر جسمی اقدام کنیم و بعد از چند جلسه تغییرات درمانی خود را کاملا" ملموس احساس می کنیم.برای درمان کامل تر به شما مواد غذایی مناسب و مکمل های غذایی و گیاهی پیشنهاد می شود تا شما هم مثل دیگران از مشکلات جسمی و روحی و نازیبایی های خود خلاص شوید.

 

 

درمان بیماری گال , درمان بیماری گال چیست , درمان جوش صورت به روش سنتی و طبیعی

بعضی از بیماریهای قابل درمان با طب سوجوک:

1-درمان چاقی

2-آسم

3-درمان اعتیاد به سیگار(ترک سیگار)

4-پریود های دردناک و نامنظم

5-انواع کمر دردها و دردهای ناحیه پشت کمر

6-درمان دردهای عصبی،عضلانی(سردرد، میگرن،کمردرد،آرتروز زانو،گردن و شانه)

7-زیبایی صورت(رفع چین و چروک و منافذ پوست و افتادگی پوست صورت)

 

لطفا در مورد سوالات اختصاصی و نحوه ی درمان خود و اینکه به چه تعداد جلسه برای درمان با طب سوجوک نیازمند هستید با مشاوره حضوری می توانید به جوابهای خود و شرح وضعیت دقیق خود دست پیدا کنید.


طب سوجوک,طب سوزنی سوجوک,درمان با طب سوجوکمشاهدات و نمونه های درمانی با طب سوجوک:

1-مشخصات بیمار : مرد ، 49 ساله 

علائم بیماری : دردهای فراگیر در ناحیه کمر به دلیل ضایعه روحی ، کاهش حساسیت در ناحیه  دو پا ، با عصا راه می رود  و در دفع ادرار و اجابت مزاج مشکلاتی دارد ، در نواحی کف پا  و مفاصل مچ پا دردهای مکرر دارد . در درمان اولیه سطوح کف هر دو دست به مدت 10 دقیقه ماساژ داده شد . 

در ناحیه کمر گرمایی ظاهر می شود و به قسمت پاها هم پخش می شود ، ماهیچه های پا احساس قوی بودن می کنند حساسیت پاها برمی گردد . بدون کمک عصا راه می رود . از یک طرف به طرف دیگر می چرخد سپس تلاش کرد که از پله ها بالا و پایین برود . اگرچه این معجزه کوچک به دست پزشک اتفاق افتاد اما این کار نمایش قدرت پزشک نیست . 

2- مشخصات بیمار : 51 ساله 

علائم بیماری : پس از احساس سوزش در ناحیه قلب ، نامنظم بودن ضربان نبض و درد در زیر دنده ها در چپ و راست و گاهی اوقات در ناحیه بالای سر سر گیجه دارد ، صداهایی در گوش ، تاری دید ، درد مفاصل پا  و انقباض ماهیچه ها بازوها و پاها شکایت می کند . 

روش درمان : بوسیله سازگار کردن سیستمهای قلب ، کبد ، کلیه ، پشت سر  و مفاصل سرشانه تحت طب سوزنی قرار می گیرند . من مزاج این بیمار را از نوع سرد – UM ارزیابی کردم . بنابراین برای تسکین خشکی قلب ، سردی کلیه  و گرمی روده کوچک از SIX ki استفاده کردم . 

سه روز بعد از درمان سردردها برطرف شده بودند . 5 روز بعد بیمار گفت که احساس سلامتی می کند اما انقباض و کشیدگی قسمت ران پا هم چنان وجود داشت . از تسکین خشکی مثانه استفاده کردم . پس از دو روز تکرار روش بیمار با شرایط خوبی مرخص شد . 

3-مشخصات بیمار مرد ، 55 ساله:

علائم بیماری : بیماز از سردردهای غیر قابل تحملی که با قرار گرفتن در معرض آفتاب شدت می یافت و هم چنین سرگیجه و وزوز گوش شکایت داشت . از دیگر علائم وی می توان به افت گاه گاه فشار خون  و تپش قلب  و بی حسی بازوی راست اشاره کرد . 

روش درمان : با سازگار کردن سیستمهای قلب ، سر ( طرف راست ) ، گوشها ، کلیه ها و غده آدرنال درمان صورت گرفت . مزاج بیمار را به عنوان مزاج خشک UM ارزیابی کردم  و برای تسکین گرمی روده کوچک ، سردی کلیه ، مغز  و گرمی مثانه  بسته به شیوع علائم در پروسه درمان از Six Ki استفاده کردم . 

پس از گذشت 3 روز سردردها برطرف شدند . درمان 7 روز بطول انجامید  و بعد از آن بیمار سلامتی خود را باز یافت . 

4-مشخصات بیمار،زن 45 ساله :

روش درمان : حجامت و خون گیری از ناحیه سر و سپس برای تحریک اکثر نقاط دردناک آن ناحیه از یک ستاره مگنت استفاده شد . ( تصویر 218 ).2 ماه بعد بیمار به ملاقات من آمد  و برای تسکین سردردهایی که 6 الی 7 سال او را آزار می دادند صمیمانه تشکر کرد . 

5-مشخصات بیمار دختر بچه ای 7 ساله :

علائم بیماری : از 18 ماهگی از اسهال مزمن رنج می برد و هیچ روش درمانی موثر واقع نشده است . 

در تشخیص مزاج بیمار از نوع گرم – AH تشخیص داده شد . خشکی روده بزرگ بوسیله دانه درمانی برطرف شد . با استفاده از سوزنهایی نقاط سازگار روده بزرگ تحریک شد . پی از گذشت 2 جلسه حالت مدفوع به حالت معمول خود بازگشت . 

6-مشخصات بیمار : زن ، 49 ساله 

علائم بیماری : بیمار مدت 20 سال  است که بیمار از میگرن رنج  می برد و می بایست همواره دارو مصرف کند تا دردش تسکین یبابد . 

روش درمان : نواحی سازگاری اولیه و ثانویه سر بر روی انگشت شست و انگشتان بزرگ پا از طب سوزنی استفاده شد . برای نقاط دردناک سازگاری طرف چپ سر از حجامت و گرم کردن بوسیله موکسا استفاده شد . بعد از 1 جلسه سردردها برطرف شد و 1 ماه بعد که بیمار را ملاقات کردم فهمیدم که میگرن او درمان شده است و دیگر هیچ دارویی مصرف نمی کند.

7-مشخصات بیمار : زن ، 49 ساله 

علائم بیماری مدتهای مدیدی است که قسمت سرشانه اش آسیب دیده بود و علی الخصوص در روزی که به ملاقات من آمد دردش بسیار شدید بود . 

درمان : تشخیص ماهیچه ای نارسایی در کانال های بیول روده بزرگ  را روشن کرد . بدین منظور از روش تحریک آرام کانال - بیول  و تسکین کانال-بیول روده کوچک  استفاده کردم . تصویر 228 . پس از گذشت 10 دقیقه بیمار برخاست و از من پرسید از چه روش درمانی استفاده کردم . می گفت به طرز چشمگیر و قابل ملاحظه ای احساس خوبی دارد و دردهایش برطرف شده اند . 

8-بیمار خانمی 65 ساله است

که سه سال قبل تحت عمل جراحی قرار گرفته است و مفصل لگن راستش را تعویض کرده است . بعد از گذشت دو ماه از عمل جراحی به هنگام نشستن  در ران راستش دردهای شدیدی شروع شد. این دردها به هنگام راه رفتن در پای راستش بروز پیدا می کرد . هم چنین به دلیل جریان لنف در کف پای چپش ورم شدیدی دیده می شد . بررسی نبض و ماهیچه اش حاکی از وجود انرژی اضافی در مثانه بود . 

روش درمان : از چندن روش درمان طب سوزنی بیوریتمیک سوجوک ، درمان سیستم سازگاری (با ران راست ) و درمان متا فیزیکی ( تسکین خشکی مثانه و  تحریک باد مثانه ) استفاده کردم . پس از گذشت فقط 2 جلسه بیمار احساس بهبودی می کرد . با 4 جلسه بهبودی قابل توجهی در ران راست و کل پای راست دیده شد و بعد از هر جلسه ورم هایش کمتر و کمتر شد .

 

طب

 

9-مشخصات بیمار،خانمی 32 ساله :

علائم بیماری : دو مرد بیمار را به کلینیک آوردند در حالی که از شدت درد ناله می کردند . بیمار لیز خورده بود و افتاده بود و دیگر نمی توانست برخیزد . مشکل وی درد شدید در قسمت پایین ستون فقرات بود که با سرفه کردن و نفس کشیدن این درد شدیدتر می شد . 

درمان : سوزنها را در نواحی سازگاری دست و پا برای اتصال خاجی کمری  و مفاصل باسن فرو کردم . در مدت 20 دقیقه قادر بود بایستد و بدون مشکل راه برود . در طی 8 ماه متوالی درد دیگر او را آزار نمی داد . 

10-آقای ر.م.42 ساله

با مشکلات درد شدید در امتداد عصب سیاتیک مراجعه کردند.درد از 2 سال پیش شروع شده بود.در معاینه،نه می توانست بنشیند،نه راه برود.پس از 5 جلسه سوجوک درمانی،درد ها کاملا" از بین رفت.

11-بیمار خانم س.ا.30 ساله،

با شکایت دردهای شدید در هنگام عادت ماهانه،مراجعه کردند.در معاینه درد شدید و حادی در قسمت تحتانی شکم داشت.پس از یک دوره سوجوک درمانی وضعیت وی بهبود یافت و در ویزیت های بعدی ماهانه،وضعیت وی کاملا" نرمال و بدون درد بود.

12- بیمار خانم ژ.ح 27 ساله

با شکایت دردهای شدید عادت ماهانه مراجعه کرده که از دردهای شدید ناحیه شکم در هر ماه شاکی بود.پس از 3 جلسه سوجوک درمانی،وضعیت او در ماههای بعد طی جلسات پیگیری کاملا" بدون درد گزارش شد.

13-بیمار دختر خانمی 23 ساله

با شکایت از دردهای شدید و حالت تهوع و استفراغ  مراجعه کردند که با 2 دوره درمان با روش سوجوک،دردها تا 80 درصد کاهش یافته و تهوع و استفراغ وی به طور کامل درمان شد.

17-بیمار خانمی 35 ساله با شکایت از پریودهای نامنظم و احساس پری و سنگینی درناحیه شکم و اضافه وزن مراجعه داشتند که پس از 10 جلسه درمان با روش سوجوک 5 کیلوگرم کاهش وزن پیدا کردند و تا 5 ماه پس از درمان پریودهای منظم داشتند و پس از آن باردار شدند.

14-بیمار خانمی 35 ساله

با شکایت از پریودهای نامنظم و احساس پری و سنگینی درناحیه شکم و اضافه وزن مراجعه داشتند که پس از 10 جلسه درمان با روش سوجوک 5 کیلوگرم کاهش وزن پیدا کردند و تا 5 ماه پس از درمان پریودهای منظم داشتند و پس از آن باردار شدند.

15-بیمار خانمی 45 ساله،

با شکایت درد مداوم قسمتی از پشت مراجعه کردند.با مراجعات مکرر که با متخصصین ارتوپد و داخلی داشتند،بهبودی نداشتند،ولی پس از 8 جلسه درمان با سوجوک تراپی،درد پشت تسکین یافته و حال عمومی ارتقا یافت،به صورتی که برای ادامه درمان به مطب مراجعه نکردند.

16-خانم مینا.ع.59 ساله،

سابقه 27 ساله سردرد میگرن شدید و مقاوم به درمان که با مواد مخدر تزریقی نیز خوب نمی شد.با مواردی مانند افسردگی و اضطراب مراجعه و پس از سه دوره درمان طب سوجوک معالجه و بدون دارو،سردرد ندارد و حال عمومی وی بهبود یافته است.

17- آقای امیر رضا.س.45 ساله،

 ایشان سابقه چندین ساله کمر درد و عمل جراحی دیسک و کمر درد داشته اند که در این 2 ماه اخیر درد ایشان تشدید یافته دبود و بعد از درمان با طب سوجوک،علائم به طور تقریبی از بین رفته و از درمان راضی هستند.

18-خانم فائزه.م از همدان

می گوید:مدت یک سال بود که از درد شدید گردن و شانه رنج می بردم،به طوری که کارهای معمولی و روزانه را نمی توانستم انجام دهم و درمانهای مختلفی را تجربه کردم ولی حالا پس از سه دوره درمان با سوجوک،به طور کامب بهبود یافته و به لطف الهی دوباره می توانم کارهایم را انجام دهم.

19-خانم الماس.ص. از تهران

جهت کاهش وزن و تنظیم خواب مراجعه نموده و پس از 2 دوره درمان با سوجوک،وزن ایشان از 110 کیلوگرم به 95 کیلوگرم و سایز دور شکم ایشان از 138 به 118 کاهش یافته و درمان ایشان همچنان ادامه دارد.

20- خانم عسگری از تهران

جهت کاهش وزن و تنظیم خواب مراجعه نموده و پس از چند دوره درمان با سوجوک،وزن ایشان از 99 کیلوگرم به 85 و سایز دور شکم از 138 به 109 کاهش یافته و درمان ایشان ادامه دارد.

21-خانم ساناز.ا، از تهران

برای زیبایی صورت مراجعه نموده و در مدت 4 جلسه،چهره ایشان به طور واضح جوان تر شده و خطوط پیشانی و صورت از بین رفته و به طور تقریبی می توان گفت 10 سال جوان تر شده اند،به طوری که همه اطرافیان وی علت تغییر چهره ایشان را جویا هستند.

 

در خصوص تعیین وقت مشاوره و سوالات خود در مورد  طب سوجوک با این شماره ها تماس بگیرید.
021-22899157
ساعت تماس 15 الی 19

مشاوره ضروری

09351216381

 

 





ویدیو : ماجرای دست و پا و درمان طبیعی بیماری و زیبایی بدن با طب سوجوک