ماجرای خواستگاری امین حیایی از نگین محسنی+عکس : ماجرای خواستگاری امین حیایی ...



ماجرای خواستگاری امین حیایی از نگین محسنی+عکس در این قسمت از سریال «کلاه پهلوی» که تماشای آن برای نوجوانان مناسب نیست «کریم» در یکی از سفرهایش به تهران به مزون «بلانش» می رود و در ملاقاتی با او، از علاقه اش نسبت به وی سخن گفته و در نهایت به او پیشنهاد ازدواج می دهد.

امین حیایی , همسر امین حیایی , دانلود فیلم های امین حیایی

قسمت سی و هفتم سریال تلویزیونی «کلاه پهلوی» به اتفاق ها و رویدادهای مختلفی می پردازد. در این قسمت مخاطبان شاهد طرح پیشنهاد ازدواج از سوی کریم (امین حیایی) به بلانش (نگین محسنی)خواهند بود.

 

به گزارش روابط عمومی این سریال تلویزیونی، قسمت 37 کلاه پهلوی روز جمعه 14 تیرماه پخش می شود. در این قسمت کریم در یکی از سفرهایش به تهران به مزون بلانش می رود و در ملاقاتی با او، از علاقه اش نسبت به وی سخن گفته و در نهایت به او پیشنهاد ازدواج می دهد.

 

از طرفی در شهر سامان نیز رویدادهای مختلفی رخ می دهد و با وقوع سیل در شهر، چند نفری کشته می شوند که این مساله واکنش های فراوانی را به دنبال می آورد.

 

در پایان قسمت سی و هفتم نیز مه لقا با مراجعه به جوانشیر (داریوش کاردان) تلاش می کند تا مشکل همسرش صمصام را حل کند. این قسمت حاوی صحنه هایی است که تماشای آن ممکن است برای مخاطبان نوجوان مناسب نباشد و به همین دلیل دست اندرکاران سریال از والدین تقاضا می کنند تا در صورت امکان مانع از تماشای این قسمت توسط نوجوانان خود شوند.

 

این سریال در 54 قسمت به کارگردانی «سیدضیاءالدین دری» و به تهیه کنندگی«محمد رضا تخت کشیان» در شبکه یک سیما ساخته شده و 11 ماه از آغاز پخش آن می گذرد. پخش کلاه پهلوی تا پاییز سال آینده ادامه خواهد داشت. سایت اختصاصی سریال به نشانی: www.kolahpahlavi.tv هر روز اطلاعات و مطالب مختلفی را درباره این سریال منتشر می کند.
منبع:inn.ir


ویدیو : ماجرای خواستگاری امین حیایی از نگین محسنی+عکس