ماجرای بازداشت شاهزاده زن عرب در آمریکا : «مشعل الایبان» عربستانی متهم است ...


«مشعل الایبان» عربستانی متهم است که 5 زن را به اجبار با خود به آمریکا آورده و آن‌ها را مجبور به کار در شرایط دشوار کرده است. خبرگزاری فارس: «مشعل الایبان» عربستانی متهم است که 5 زن را به اجبار با خود به آمریکا آورده و آن‌ها را مجبور به کار در شرایط دشوار کرده است.
 
یک شاهزاده زن عربستانی به اتهام قاچاق انسان در کالیفرنیای آمریکا بازداشت شد.

«مشعل الایبان» 42 ساله در منزلش در 40 کیلومتری لس‌آنجلس بازداشت شده است. گفته می‌شود وی چند خدمتکار را بر خلاف میلشان از عربستان به آمریکا آورده و آن‌ها را در خانه‌اش نگه داشته.

ماجرای بزرگ‌ترین دزدی تاریخ جاسوسی آمریکا , بازداشت خبرنگاران bbc و صدای آمریکا در ترکیه دمادم , ماجرای جاسوسی آمریکا از شبکه‌های اجتماعی

قربانی اصلی این شاهزاده خانم عربستانی یک زن 30 ساله کنیایی است که در عربستان برای خانواده «الایبان» کار می‌کرده. او می‌گوید در عربستان هم مجبور بوده ساعت‌های متمادی کار کند و تنها بخشی از دستمزد وعده‌ داده شده را دریافت کند.

او می‌گوید زمانی که به شرایط بد کاری‌اش اعتراض کرده، خانواده «الایبان» گذرنامه او را گرفته و دیگر به او پس نداده‌اند. وی سپس به اجبار با این خانواده به کالیفرنیا سفر کرده. او پس از رسیدن به کالیفرنیا از آپارتمان این شاهزاده عربستانی گریخته و نهایتا با کمک مردم مشکلات خود را به پلیس اطلاع داده است.

بازرسان پس از مراجعه به آپارتمان الایبان چهار زن دیگر را که همگی آن‌ها تابعیت فیلیپینی داشته‌اند، یافته‌اند. همه این زنان هم ادعا می‌کنند که مدارک شناسایی آن‌ها توسط این شاهزاده ضبط شده و به اجبار به آمریکا منتقل شده‌اند.

در حال حاضر الایبان در بازداشت به سر می‌برد و برای او قرار وثیقه 1 میلیون دلاری صادر شده است.


ویدیو : ماجرای بازداشت شاهزاده زن عرب در آمریکا