ماجراهای مهناز افشار و پدرشوهرش : لطفا و برای هزارمین بار، عزیزانم اگر نقد ...


لطفا و برای هزارمین بار، عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولوژی و سیاست های ایشان دارید، آن را به فضاهایی ببرید که مال ایشون یا طرفداران ایشون است نه اینجا. من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان می گیریم.



هفته نامه تماشاگران امروز: مهناز افشار در اینستاگرامش مجبور شد درباره محل تولد فرزندش توضیحاتی بدهد. بعد از تولد دخترش شایعه شد که افشار برای زایمان به آمریکا رفته: «در آمریکا زایمان نکرده ام و آنجا هم نیستیم چون نخواسته ایم...»

مهناز افشار در پی نوشت هم منتقدان محمد علی رامین، پدر همسرش را راهنمایی کرده که سوالات شان را جای دیگری بپرسند: «لطفا و برای هزارمین بار، عزیزانم اگر نقد و پرسشی از آقای محمد علی رامین بابت ایدئولوژی و سیاست های ایشان دارید، آن را به فضاهایی ببرید که مال ایشون یا طرفداران ایشون است نه اینجا. من و همسرم تصمیمات خودمان را با اعتقادات خودمان می گیریم.»

محمدعلی رامین هم با لفظ مشابهی درباره عروسش صحبت می کند. معاون مطبوعاتی دولت احمدی نژاد چندی پیش گفتگویی داشت، مصاحبه ای که به دلایلی هنوز منتشر نشده. در بخشی از این گفتگو درباره ازدواج پسر رامین با مهناز افشار سوال کردیم؛ رامین از راهی استفاده کرد تا جوابی به سوالاتی که می شد ندهد: «در مورد زندگی پسرم از خودش بپرسید.»


ویدیو : ماجراهای مهناز افشار و پدرشوهرش