ماتا: آمارها درباره من دروغ نمی‌گویند! : هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ به شیوه‌ای ...


هافبک اسپانیایی شیاطین سرخ به شیوه‌ای طعنه‌‌آمیز به آقای خاص که به تازگی درباره‌اش اظهارنظر کرده است، پاسخ داد. خبرگزاری تسنیم: ژوزه مورینیو، سرمربی پرتغالی تیم فوتبال چلسی اخیراً از خوان ماتا، هافبک اسپانیایی پیشین آبی‌پوشان لندن که در حال حاضر برای منچستریونایتد توپ می‌زند، به عنوان بازیکنی لوکس یاد و از شیوه بازی‌اش در استمفوردبریج انتقاد کرد.

ماتا که مورینیو او را در ماه ژانویه سال 2014 به منچستریونایتد فروخت، این فصل برای شیاطین سرخ خوش درخشیده است و یکی از مهره‌های کلیدی این تیم بوده است. ماتا اما نه تنها با بازی‌هایش بلکه با بهتر توصیف کردن وضعیت خود تحت هدایت لوئیز فن‌خال، پاسخ آقای خاص را داده است.

وی اظهار داشت: من برای صداقت فن‌خال واقعاً ارزش زیادی قائلم. وقتی شما در تمرینات کاری انجام می‌دهید که موردپسند فن‌خال قرار می‌گیرد، او می‌آید و شما را در آغوش می‌گیرد. او قدر تلاشی که شما برای تیمش انجام می‌دهید را می‌داند و آن را درک می‌کند. فن‌خال به اینکه بازیکنانش خوب کار می‌کنند، افتخار می‌کند.

هافبک پیشین والنسیا ادامه داد: شخصیتی که فن‌خال در تمرینات دارد با چیزی که در کنفرانس‌های خبری‌اش نشان می‌دهد فرقی ندارد. او با ما هم همان گونه رفتار می‌کند که در کنفرانس‌های خبری‌اش می‌بینید. او آدمی با صداقت و رک‌گوست. این منش و شیوه‌ای است که برای تمرین دادن تیمش و آماده کردن آن برای بازی‌ها دارد. او با تمام تیم‌هایی که هدایت‌شان را برعهده داشته، جام برده است.

ماتا در 45 درصد از 25 گلی که منچستریونایتد در این فصل به ثمر رسانده، نقش داشته است و توانسته با رکورد گل‌هایش در چلسی برابر شود، البته با انجام 26 بازی کمتر. ماتا با وجود آنکه جزو بازیکنان محبوب هواداران چلسی بود، در بازار نقل‌و‌انتقالات زمستانی فصل 14-2013 به من‌یونایتد فروخته شد.

او با اشاره به این موضوع عنوان کرد: تعداد گل‌های من برای منچستریونایتد الان با تعداد گل‌هایی که برای چلسی زدم برابر است. تنها تفاوتش این است که این کار را 30 بازی زودتر انجام داده‌ام. آمارها درباره من دروغ نمی‌گویند و حقایق را بیان می‌کنند.


ویدیو : ماتا: آمارها درباره من دروغ نمی‌گویند!