لیونل مسی: به آقای گلی فكر نمی كنم :         ستاره‌ی 23 ساله‌ی تیم فوتبال ...



 

 

 

لیونل مسی , مذاکرات مستقیم آقای عبدی , آقای تبلیغ

 

ستاره‌ی 23 ساله‌ی تیم فوتبال بارسلونا از این که تیمش رکورد رئال مادرید در عصر در استفانو را پشت سر گذاشته خوشحال است.

تیم فوتبال بارسلونا با پیروزی 3 بر صفر مقابل آتلتیکو مادرید در هفته‌ی بیست و دوم لالیگا به شانزدهمین پیروزی پیاپی‌اش دست یافت تا رکورد تیم رئال مادرید در دهه 60 را پشت سر بگذارد. آلفردو دی استفانو که یکی از اسطوره‌های باشگاه رئال مادرید بود در آن زمان این رکورد را ثبت کرده بود.

لیونل مسی در پایان دیدار مقابل آتلتیکومادرید گفت: از این که توانستیم رکورد شخص بزرگ و مهمی مانند دی استفانو را پشت سر بگذاریم بسیار خوشحالم. این مساله مایه غرور است. رکورد رئال مادرید سال‌ها دست نخورده بود و این مساله نشان می دهد که به دست آوردن چنین آماری تا چه اندازه سخت و دشوار بوده است.

بهترین بازیکن جهان در سال 2010 درباره‌ی شرایط بازی مقابل تیم دوم شهر مادرید عنوان کرد: دیدار سخت و دشواری مقابل تیمی داشتیم که در شرایط بدی قرار داشت و این مساله کار را سخت‌تر کرد.

مسی با هت تریک مقابل آتلتیکو مادرید تعداد گل‌هایش را به عدد 24 رساند و توانست در صدر جدول گلزنان رونالدو را پشت سر بگذارد.

دارنده‌ی دو توپ طلای جهان در دو سال پیاپی درباره‌ی شرایط جدول آقای گل هم اظهار کرد: به این موضوع فکر نمی کنم و این مساله در حال حاضر برایم از کمترین درجه اهمیت برخوردار است. موضوع مهم این بود که بتوانیم روند پیروزی‌هایمان را ادامه دهیم و فراموش نکنیم که پیروزی‌هایمان را از دست ندهیم چرا که رئال مادرید همیشه منتظر است.

مسی از اظهار نظر درباره‌ی دیدار پایانی جام حذفی مقابل رئال مادرید خودداری کرد و گفت:‌ فعلا باید به لالیگا و بازی‌های لیگ قهرمانان اروپا که پیش رو داریم فکر کنیم، چرا که زمان زیادی تا دیدار پایانی کوپا دل ری باقی مانده است.

گفتنی است، تیم‌های بارسلونا و رئال مادرید 3 روز بعد از دیدار برگشت ال کلاسیکو در دیدار برگشت لالیگا، در فینال جام حذفی بار دیگر به میدان می روند.


ویدیو : لیونل مسی: به آقای گلی فكر نمی كنم