لیندزی گراهام: باید بودجه آژانس را تعلیق کنیم تا توافق محرمانه با ایران را ارائه کند :



آژانس خبری ورزش ایران , چرا باید سفر کنیم , چرا باید به دلمان اعتماد کنیم؟

  یک سناتور تندوری جمهوریخواه که از مخالفان سرسخت توافق هسته ای با ایران است خواستار تحت فشار قرار دادن آژانس انرژی اتمی برای دست یابی به توافق محرمانه با ایران شد.

به گزارش خبرآنلاین لیندزی گراهام، سناتور جمهوری خواه آمریکایی و از منتقدان سرسخت توافق هسته ای ایران این مطلب را  به شبکه فاکس نیوز که جولانگاه تندروهای آمریکایی است گفته است.

گراهام به فاکس نیوز که در آمریکا به فالس نیوز ( اخبار دروغ) معروف است گفته باید بودجه آژانس را تعلیق کنیم تا مجبور شوند  متن توافق محرمانه با ایران را به کنگره ارائه کنند.

این سناتور افراطی و تندروی کارولینای جنوبی که نامزد انتخابات ریاست جمهوری آمریکا هم شده است  نمونه برداری ایران از پارچین و موضع کاخ سفید در این خصوص را یک جوک نامیده و گفته است آنان اقدام به نمونه برداری کرده اند و کسی نیز در زمان نمونه برداری با آنان نبوده این یک جوک است.

این نامزد ریاست جمهوری آمریکا همچنین اقدام اوباما در واسطه کرن پاپ برای آزادی چند زندانی آمریکایی در ایران را مسخره کرده و با نام بردن از این زندانی ها به عنوان گروگان گفته است اوباما گند زده است او اگر عرضه داشت به جای اینکه دست به دامن پاپ شود باید می گفت تا این گروگان ها را آزاد نکنید من هم توافق را امضاء نمی کنم. او همه جوره به ایرانی ها باج داده است.
 
 اخبار  بین الملل  -  خبرآنلاین


ویدیو : لیندزی گراهام: باید بودجه آژانس را تعلیق کنیم تا توافق محرمانه با ایران را ارائه کند