لیفتینگ صورت و جوان سازی : در این مطلب قصد داریم شما را با عمل های جوان سازی ...


در این مطلب قصد داریم شما را با عمل های جوان سازی پوست بیشتر آشنا کنیم داشتن صورتی جوان و شاداب، تا چه اندازه می تواند در روحیه شما تاثیرگذار باشد؟!

لیفتینگ صورت و جوان سازی

دکتر حمید ملکان راد

جوان سازی صورت , جوان سازی پوست صورت با داروهای گیاهی , جوان سازی پوست صورت

در این مطلب قصد داریم شما را با عمل های جوان سازی پوست بیشتر آشنا کنیم

برخی از افراد تصور می کنند که جوان سازی به عمل های سرپایی گفته می شود و مقوله ای جدا از جراحی های زیبایی است، در حالی که جوان سازی طیف وسیعی از درمان ها را دربر می گیرد.
 روش های سرپایی جوان سازی پوست که شامل تزریق بوتاکس، ژل، لیزر و استفاده از روش های طبیعی و شیمیایی مثل کرم است، برای علائم جزئی چین و چروک ها کاربرد دارد که تمام اینها در مطب یک پزشک متخصص قابل اجراست.
 شیوه دوم جراحی های زیبایی هستند که برای انجامشان امکانات داخل مطب دیگر جوابگو نیست.
جراحی های زیبایی برای موارد شدید از جمله افتادگی های ابرو و پلک ها، پوست اضافه پلک بالا و پف زیر پلک، گونه ها و ... مورد استفاده قرار می گیرد.
یکی از این عمل های زیبایی لیفتینگ است.
برای آشنایی بیشتر شما با این روش، با دکتر حمید ملکان راد، فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی و فلوشیپ جراحی های زیبایی استخوان جمجمه و صورت، گفت و گو کرده ایم.

لیفت صورت چیست؟

ماسک جوان سازی پوست صورت , جوان سازی , جوان سازی پوست
عکس ها تزیینی است

اگر از بروز علائم پیری در صورت خود رنج می برید، ممکن است لیفت صورت برای شما مناسب باشد.
لیفت صورت (که ریتیدکتومی نیز نامیده می شود) عملی است که علائم مشهود پیری در صورت و گردن را بهبود می بخشد.
عمل لیفت صورت، تمامی این علائم پیری را اصلاح کرده، ظاهری شاداب تر و جوان تر در صورت ایجاد می کند. همچنین طرح کلی صورت، شکیل تر و قوام عضلات و پوست، بهتر و محکمتر می شود.

آیا جوان سازی با عمل جراحی به تنهایی پاسخگوست؟

بر اثر افزایش سن نه تنها پوست صورت چروک می شود بلکه چربی زیر پوست هم کاهش می یابد.
می دانیم یکی از عواملی که پوست را جوان و با طراوت نشان می دهد میزان چربی کافی در زیر پوست است.
به همین دلیل ممکن است به علت نازک بودن پوست صورت، عمل جراحی به تنهایی برای از بین بردن چروک های صورت کافی و اثربخش نباشد.
 به همین منظور ما از روش تلفیقی برای جوان سازی پوست استفاده می کنیم.
این روش به این صورت است که همراه با عمل جراحی، عمل تزریق چربی را که از بدن خود شخص گرفته می شود، به کار می بریم. با انجام این روش می توان اثر جوان سازی را به حد ایده آل رساند.

لیفتینگ صورت , کرم لیفتینگ صورت , متعادل سازی صورت عکس ها تزیینی است
برای انجام عمل لیفتینگ، بیهوشی موضعی بهتر است یا بیهوشی کامل؟

در عمل لیفتینگ هر دو بیهوشی (هم بیهوشی موضعی که همراه با بی حسی و آرامش بخش است و هم بیهوشی عمومی) قابل اجراست. انتخاب کدام شیوه، توافقی است که بین بیمار و پزشک صورت می گیرد.
با این حال اگر شخص، بیماری خاصی نداشته و بیهوشی کامل برایش بی ضرر باشد، توصیه به بیهوشی کامل می شود، زیرا اصولا جراحی های زیبایی یک تا بیش از چند ساعت طول خواهند کشید و متقابلا طولانی شدن زمان جراحی، بیمار را خسته و بی قرار خواهد کرد که تمام این عوامل می تواند تمرکز پزشک را حین عمل بر هم بزند، بنابراین بهتر است از بیهوشی کامل به جای بیهوشی موضعی استفاده شود اما همانطور که گفته شد، فرد باید واجد شرایط باشد و از نظر جسمی خطری او را تهدید نکند، در غیر این صورت از بیهوشی موضعی استفاده می کنیم.
ترجیح بر این است که بعضی از بیماران مثل بیماران ریوی، قلبی و تنفسی که بیهوشی برایشان خطرآفرین است، عمل لیفتینگ را انجام ندهند.

دوران نقاهت در عمل لیفتینگ به چه صورت است؟

اگر لیفتینگ در قسمت های بالاتنه و شکم انجام شده باشد، فرد تا 24 ساعت استراحت کرده و بعد از این مدت می تواند به زندگی عادی بازگردد اما بعد از عمل لیفتینگ در ناحیه صورت و بقیه موارد، توصیه می شود افراد بعد از به هوش آمدن روی تخت بنشینند و کمی بعد شروع به راه رفتن کنند. لازم به ذکر است، بعضی از افراد فکر می کنند باید استراحت مطلق داشته باشند و تا مدت ها تغذیه خود را به صورت مایعات میل کنند، در صورتی که این یک تفکر اشتباه است و شخص می تواند 2 ساعت بعد از عمل به زندگی عادی بازگردد.


جوان کننده پوست صورت , روش های جوان سازی پوست , جوان سازی گردن
عکس ها تزیینی است

چه نکاتی را باید قبل و بعد از عمل لیفتینگ رعایت کرد؟

صورت، پوست بسیار پرخونی دارد و هنگام عمل جراحی احتمال خونریزی در این ناحیه بسیار زیاد است، به همین دلیل ما به بیماران توصیه می کنیم قبل از عمل، به مدت یک هفته تا 10 روز از مواد و داروهایی که انعقاد خون را مختل می کنند، از جمله آسپیرین، سیر، ویتامین E و امگا 3 خودداری کنند. همچنین افرادی که به علت بیماری های قلبی از داروهای رقیق کننده خون استفاده می کنند، باید زیر نظر پزشک متخصص 2 تا 4 روز قبل از عمل، مصرف داروها را قطع کرده و چند روز بعد از عمل لیفتینگ می توانند دوباره مصرف این داروها را آغاز کنند. نکته دیگر، شخصی که صورت خود را لیفتینگ کرده، بعد از 48 ساعت می تواند استحمام کرده و در خوردن انواع و اقسام خوراکی ها مثل برنج، خورش و ... محدودیتی نخواهد داشت.

توصیه آخر من به هموطنان عزیزم:

به همه هموطنان عزیز توصیه می کنم که در سنین جوانی از بوتاکس استفاده کنند، زیرا بوتاکس باعث می شود که چروک های صورت عمیق نشود. گر چه باید هر 6 تا 9 ماه تمدید شود.
 همچنین در سنین بالاتر برای از بین بردن چروک های عمیق از عمل جراحی استفاده کنند.
 این نکته را هم به یاد داشته باشند که انجام بوتاکس تا زمانی که توسط یک متخصص و از مواد مرغوب و تایید شده استفاده شود، هیچ ضرری نخواهد داشت اما اگر این نکات رعایت نشود، ممکن است پیامدهای جبران ناپذیری را برای افراد به وجود آورد.

آدرس و تلفن :

خیابان ولی عصر، بالاتر از زعفرانیه، باغ فردوس، برج فردوس، طبقه 4، واحد 24
22722143  -  22704318  -  09356836361

میدان ونک، ابتدای خیابان صانعی، مرکز جراحی فک و صورت ایران، پلاک 41، واحد 24
روزهای زوج  :   88786114  -  09356836361


ویدیو : لیفتینگ صورت و جوان سازی