لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا... :     لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا اعلام ...



 

لیست هدیه برای مردان , لیست کشورهای اروپا , بهترین کشور اروپا برای کار

 

لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا اعلام شد: بلامی و آیرلند نیستند! بلامی دیروز گفته بود انتظار دارد از سیاهه 25 نفره سیتی برای لیگ برتر هم کنار گذاشته شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد آیرلند به عنوان بخشی از قرارداد انتقال جیمز میلنر، به استون ویلا خواهد رفت

گل - کریگ بلامی و استیون آیرلند از لیست 23 نفره منچسترسیتی برای دیدار مقدماتی لیگ اروپا خط خوردند. به این ترتیب آنها یک گام دیگر به خروج از باشگاه نزدیک شدند.


آبی‌ها در دو دیدار رفت و برگشت به مصاف تیمیشوارا از رومانی می‌روند و امیدوار به پیروزی هستند تا بتوانند به مرحله گروهی لیگ اروپا راه یابند. این دو دیدار، 19 و 26 آگوست برگزار می‌شود. روبرتو مانچینی تیم را بدون این دو نفر آماده خواهد کرد.


بلامی دیروز گفته بود انتظار دارد از سیاهه 25 نفره سیتی برای لیگ برتر هم کنار گذاشته شود. از سوی دیگر به نظر می‌رسد آیرلند به عنوان بخشی از قرارداد انتقال جیمز میلنر، به استون ویلا خواهد رفت. داوید سیلوا هم در لیست لیگ اروپا نیست، اما او بی‌تردید در لیگ برتر در منچسترسیتی بازی خواهد کرد.


لیست منچسترسیتی برای بازی با تیمیشوارا:


گیون، هارت، تیلور - ریچاردز، بواتنگ، سابالتا، کولو توره، لسکات، لوگان، بریج، کولاروف - رایت فیلیپس، آدام جانسن، یحیی توره، مایکل جانسن، بری، ویه‌را، کمپانی، دی‌یونگ - آدبایور، روبینیو، سانتاکروس، تبس.../عصر ایران


ویدیو : لیست منچسترسیتی برای لیگ اروپا...