لپ‌ تاپ های هیبریدی ایسوس +عکس : محصولات متفاوتی از کمپانی های فناوری در نمایشگاه ...


محصولات متفاوتی از کمپانی های فناوری در نمایشگاه لاس وگاس معرفی و عرضه شده اند که می توانند در نوع خود بی نظیر و قابل توجه باشند. خبرگزاری مهر: محصولات متفاوتی از کمپانی های فناوری در نمایشگاه لاس وگاس معرفی و عرضه شده اند که می توانند در نوع خود بی نظیر و قابل توجه باشند.

کمپانی های فناوری در 4 روز رقابت نفس گیر به معرفی و عرضه برترین محصولات خود می پردازند تا بتوانند نگاه مخاطبان بیشتری را به خود جلب کنند که از میان آنها می توان به محصولات متفاوت شرکت های لنوو و ایسوس اشاره کرد.

*لپ تاپ های هیبریدی ایسوس

سری محصولات جدید ایسوس  Transformer Book T300 Chi نام داشته و از ویژگی های این لپ تاپ می توان به ویندوز 8.1 ، رزولوشن 1280×800 پیکسل، نمایشگر IPS و صفحه نمایش 12.5 اینچی،ضخامت  7.5 میلی متر،  پردازنده Intel Core و  قیمتی در حدود 299$ اشاره کرد.

لپ تاپ هیبریدی ایسوس , لپ تاپ ایسوس , ایسوس

* Lenovo Flex 3

لنوو یکی از برترین برندهایی است که به تولید و عرضه لپ تاپ و تبلت های پرمخاطب شناخته می شود. این کمپانی به دنبال عرضه محصولات متفاوتی است تا بتواند نگاه های بیشتری را در دنیای فناوری به خود جلب کند. از مشخصات محصول جدید می توان به مواردی مانند چرخش 360 درجه، ویندوز 8.1 پردازنده   Intel Core i7 ، صفحه نمایش 14 اینچی با رزولوشن  Full HD اشاره کرد.

لیست قیمت لپ تاپ ایسوس , تبلت ایسوس , تبلت هیبریدی


ویدیو : لپ‌ تاپ های هیبریدی ایسوس +عکس