لوگوی این شرکت‌ها چه مفهومی دارد؟ : گاهی اوقات نماد سازمان‌ها و شرکت‌ها تنها ...


گاهی اوقات نماد سازمان‌ها و شرکت‌ها تنها یک سمبل ساده محسوب نمی‌شوند و نشانه و پیغامی مخفی در بطن خود دارند که از نظرها پنهان می ماند. بازار خبر: شرکت‌ها و سازمان‌های مختلف از تصاویر و لوگوهای متنوع به عنوان نماد و معرف شرکت، سازمان و حوزه کاری خود استفاده می‌کنند.

گاهی اوقات این لوگوها آنچنان معروف شده که کمتر کسی به معنا و ماهیت آن‌ها توجه می‌کند. ممکن است تیم طراحی لوگو برای یک شرکت ماه‌ها وقت خود رال صرف کند تا بهترین نتیجه را در طراحی لوگو ارائه دهد تا بتواند با یک تصویر کوچک هدف و مقصود خود را نشان دهد.

در این میان گاهی اوقات لوگوهای موجود پیغام هاو نشانه‌های خاصی را بطن در خود دارند که از دید بسیاری از افراد مخفی می‌ماند.

در ادامه این مطلب به برخی از این لوگوها و نشانه‌ها و پیغام‌های مخفی موجود در آن‌ها اشاره خواهیم کرد.

در لوگوی وایو شرکت سونی، حروف V و A نشان دهنده طول موج آنالوگ هستند و حروف I و O هم مانند صفر و یک نشان دهنده کدهای باینری هستند.

لوگوی شرکت های هواپیمایی ایران , لوگوی شرکت های خودرو سازی , روند تغییر لوگوی شرکت های خودروسازی

یکی از رقبای سرویس مکان‌های فیسبوک شرک Four Square و سرویس موقعیت‌یابی آن است. حال اگر به لوگوی مکان‌های فیس بوک توجه کنید، متوجه می‌شوید که فلش قرمز رنگ ره به نقشه بر روی عدد 4 یعنی کلمه Four در رقیب این سرویس قرار گرفته.

تعویض لوگوی شرکت ؟ , روند لوگوی شرکت bmw , شرکت فندی در کجا قرار دارد

خطوط موجود در لوگوی شرکت سیسکو نماد پل Golden Gate در شهر سانفرانسیسکو است. نام شرکت نیز بر اساس نام همین شهر تعیین شده است.

لوگوی شرکت گوگل , لوگوی شرکت های هواپیمایی , از کجا بفهمیم شرکت وجود خارجی دارد

خط زرد موجود در لوگوی شرکت آمازون مانند یک لبخند است. و در عین حال از حرف A تا حرف Z را نشان می‌دهد. که به نوعی می‌توان آن را معادل از شیر مرغ تا جان آدمیزاد تعبیر کرد.
 
کدام شرکت بیشترین تعداد کارمند را دارد , لوگوی برتر شرکت کامپیوتری ایران , شرکت طراحی سایت خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

مربع‌های موجود در لوگوی شرکت تحلیل اطلاعات هشتاد بیست نشانگر کدهای باینری هستند. سطر اول 1010000 به معنی هشتاد است و سطر دوم 0010100 به معنی بیست.

لوگوی بانک دی شبیه کدام شرکت خارجی می باشد , ثبت شرکت , ثبت شرکت در کرج

لوگوی گیم کیوب شرکت نینتندو علاوه بر این که دو مکعب داخل هم را نشان می‌دهد بلکه نشان دهنده حروف G و C به صورت نگاتیوی نیز است.

ثبت شرکت در کیش , ثبت شرکت ها , شرکت های طراحی سایت در تبریز

مایکروسافت XNA یک ابزار توسعه بازی مایکروسافت است. در لوگوی این شرکت حروف XNA به صورت کد مورس در حرف X مخفی شده است. "_.._" به معنی X؛ "._" به معنی N؛ و "_." به معنی A است.

شرکت , شرکت بیز , شرکت بادران

لوگوی سیستم عامل اوبونتو در واقع نشانگر سه نفر هستند که دست یکدیگر را گرفته اند و به بالا نگاه می‌کنند.

شرکت سایپا , مراحل ثبت شرکت , ثبت شرکت در دبی

پیکاسا یکی از ابزارهای عکس از شرکت گوگل است. کاسا در اسپانیایی به معنی خانه است و پیک نیز به معنی تصویر. حال اگر به لوگوی این سرویس دقت کنید تصویر خانه ای را در داخل شاتر رنگی دوربین می‌بینید.

شرکت رهنما , شرکت کسب و کار نوین ایرانیان , اسم شرکت

لوگوی شرکت کلیمر در نگاه اول مانند یک فلش بزرگ است. اگر کمی دقت کنید می‌بینید که یک هواپیمای کاغذی نیز است. اما نکته مطلب اینجا است که فعالیت این شرکت در حوزه انجام امور دفتری و به اصطلاح کاغذ بازی‌های لازم برای رسیدگی به شکایات مشتریان از خطوط هوایی است.

هزینه ثبت شرکت , روزنامه رسمی ثبت شرکت , فیش حقوقی شرکت نفت

لوگوی شرکت Rdio که در زمینه موسیقی و استریم موسیقی فعالیت می کند در فضای خالی و نگاتیو داخل حروف d و o دو نوت متداول در موسیقی را جای داده است.

شرکت مخابرات استان تهران , شرکت رجا , بهترین شرکت طراحی سایت


ویدیو : لوگوی این شرکت‌ها چه مفهومی دارد؟