لوگوها و حیوانات : حتما لوگوی کمپانی فراری را با آن اسب ایستاده روی دوپا بارها ...


حتما لوگوی کمپانی فراری را با آن اسب ایستاده روی دوپا بارها دیده اید. قرار گرفتن تصویر اسب در پس زمینه ای زرد و فونت قرمز برای نام فراری نهایت سادگی و هوشمندی در طراحی لوگو را به نمایش می گذارد. پول نیوز -مازیار دانیالی: حتما لوگوی کمپانی فراری را با آن اسب ایستاده روی دوپا بارها دیده اید. قرار گرفتن تصویر اسب در پس زمینه ای زرد و فونت قرمز برای نام فراری نهایت سادگی و هوشمندی در طراحی لوگو را به نمایش می گذارد.

وجود لوگو به عنوان اولین پل ارتباطی میان ارائه دهنده محصول یا خدمات با مشتریان اهمیت بسیار زیادی دارد. به عبارت دیگر چنانچه لوگو در شکار مشتری و بازار هدف موفق باشد آنگاه دامنه موفقیت های کسب و کار شما افزایش قابل توجهی خواهد داشت. پس این نمایه کوچک آنچنان ارزشمند است که باید دقت و تلاش ویژه ای را متوجه ایجاد و ارائه آن کرد.

 در این میان استفاده از تصاویر حیوانات در خلق لوگو محبوبیت بالایی دارد. مفاهیمی که تبدیل آنها به نمایه تصویری گویا در قالب لوگو بسیار دشوار می نماید براحتی توسط  یک حیوان قابلیت انتقال به مخاطب را دارد. برای مثال استفاده از تصویر اسب برای لوگوی محصول یک کمپانی خودروسازی چه چیزی را به مخاطب القا می کند؟ قطعا اولین مورد چالاکی و سرعت اسب خواهد بود. به همین سادگی حال تصور کنید یک طراح بخواهد این مفهوم را با طرح دیگری غیر از تصویر یک حیوان ایجاد کند، قطعا گرفتاری های بسیاری خواهد داشت.

حتما لوگوی کمپانی فراری را با آن اسب ایستاده روی دوپا بارها دیده اید. قرار گرفتن تصویر اسب در پس زمینه ای زرد و فونت قرمز برای نام فراری نهایت سادگی و هوشمندی در طراحی لوگو را به نمایش می گذارد. حتما می دانید که رنگ های زرد و قرمز رنگ اصلی محصولات فراری بوده و در دنیای خودرو نیز نماد سرعت و یگانگی است.

البته بهره برداری مناسب از تصاویر حیوانات در طراحی لوگو فقط مختص به دنیای ماشین نیست. برای نمونه پرنده آبی رنگ توییتر نماد یک شبکه اجتماعی پرطرفدار است که مفهوم انتقال پیام را به خوبی با خود همراه دارد. در ادامه چند لوگوی آشنا و مرتبط با مبحث مطروحه را می بینیم:

فراری

حیوانات , حیوانات خانگی , قلعه حیوانات


پژو

عکس حیوانات , کتاب قلعه حیوانات , حمایت از حیوانات
جگوار

حیوانات وحشی , تولید مثل حیوانات , فروش حیوانات خانگی

لامبورگینی

حیوانات عجیب , نقاشی حیوانات , اسامی حیوانات
پوما

دهکده حیوانات , اخبار حیوانات خانگی , دنیای حیوانات
سوآروفسکی

تصاویر حیوانات , عکس حیوانات زیبا , کمپین حمایت از حیوانات
فایرفاکس

بازی شکار حیوانات برای کامپیوتر , دانستنی های حیوانات , حیوانات زیبا
ام اس ان

خرید و فروش حیوانات خانگی , مجله حیوانات , تصاویری از زنده خواری حیوانات

توییتر
عکس حیوانات وحشی , شعر حیوانات , فیلم حیوانات


در ادامه این مطلب نگاهی به کمپانی های مطرح چینی خواهیم داشت که شاید کمتر مورد شناسایی شما قرار داشته باشند. حضور حیوانات در تبلیغات، لوگوها و نشست های این کمپانی های مطرح که بیشتر آنها جهانی نیز هستند، اهمیت و نقش بسیار مهمی دارد.

پنگوئن برای گروه تجاری تنست

تغذیه حیوانات , ساخت حیوانات چوبی خلاقانه , حیوانات در معرض خطر


گربه برای تی مال(گروه علی بابا)
حیوانات خانگی خاص , خرید حیوانات خاص , استتار حیوانات


سگ برای جی دی

زبان حیوانات , عکس حیوانات وحشی زیبا , نماد حیوانات


خرگوش برای شیائومی

کارتون دهکده حیوانات , دنیای حیوانات خانگی , خانه حیوانات شوخی ملی


شیر برای گروه فناوری اطلاعات رایزینگ

نام حیوانات , زیباترین حیوانات جهان , سال حیوانات شمسی


دلفین برای آژانس مسافرتی سیتریپ

سال حیوانات , تست روانشناسی حیوانات , نگهداری حیوانات


گاو برای تیونیو

شگفتی های آفرینش حیوانات , بیشترین عمر در حیوانات , تحقیق درباره حیوانات


ویدیو : لوگوها و حیوانات