لوکس ترین خانه های جهان+قیمت و تصاویر : افراد موفق و ثروتمند با روش‌های مختلف ...



افراد موفق و ثروتمند با روش‌های مختلف بسیاری پول بسیار خود را خرج می‌کنند، یکی از این روش‌ها خرید خانه‌های بزرگ و عظیمی است که گاه مساحتی برابر با چندین زمین فوتبال دارند.

 شاید افراد بسیاری باشند که از ثروت خود برای سرمایه گزاری و افزایش درآمد استفاده می‌کنند. اما در همین حال بسیاری هم با داشتن میلیاردها دلار پول تصمیم می‌گیرند تا در خانه‌های زندگی کنند که دیدن آن‌ها در رویای افراد عادی هم ممکن نیست. نگاهی داریم به تعدادی از بزرگ‌ترین خانه‌های جهان.
   
 City Spire Penthouse
100 میلیون دلار
 پنت هاوس عظیمی با مساحتی برابر با 750 متر که علاوه بر آن از 280 متر فضای اختصاصی بالکن نیز بهره‌مند است. این خانه از 6 اتاق خواب، آسانسور اختصاصی، 9 سرویس بهداشتی و امکانات بسیار دیگری بهره‌مند است. این واحد در شهر نیویورک واقع شده است و نمایی از پارک معروف مرکزی نیویورک را به ساکنان ارائه می‌دهد.

گران‌قیمت‌ترین خودروهای لوکس جهان در سال 2016 تصاویر , گران قیمت ترین خانه های جهان , تصاویر گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان

 

 Homer’s Pond
118 میلیون دلار
 خانه‌ای واقع در انگلستان که در حال حاضر برای فروش قرار گرفته است. فروشنده این مجموعه آن را به سه قسمت مجزا تقسیم کرده است، بنای اصلی به قیمت 44 میلیون دلار، 74 میلیون دلار برای 107 هکتار زمین و 31 میلیون دلار برای 40 هکتار زمین دیگر.   

لوکس ترین و گران قیمت ترین خودروهای جهان , رویایی ترین خانه های جهان تصاویر , گران قیمت ترین عروسی جهان در مسکو تصاویر

  Pumpkin Key
110 میلیون دلار
 جزیره‌ای اختصاصی واقع شده در ایالت فلوریدا. این مکان با مسحتی برابر با 10 هکتار می‌تواند فضای اختصاصی بسیاری را برای خریدار فراهم آورد. علاوه بر آن نیز ویلای بزرگی در این جزیره واقع شده است که خود در میان خانه‌های فوق لوکس قرار می‌گیرد.   

لوکس ترین خانه تهران , لوکس ترین هتل های جهان , زیبا ترین خانه های جهان

  Ritz-Carlton Penthouse Trio
118.5 میلیون دلار
 خانه‌ای که در سال 2014 گران‌ترین واحد آپارتمانی در آمریکا شناخته می‌شد. این خانه در واقع از ترکیب 3 واحد در طبقات 39 و 40 ساخته‌شده است و می‌تواند مساحتی برابر با 1430 مترمربع را در اختیار ساکنان قرار دهد.  

لوکس ترین اصطبل اسب جهان در دبی , لوکس ترین خانه های تهران , لوکس ترین ماشین جهان

 Rancho San Carlos
125 میلیون دلار
مجموعه ساختمان‌هایی عظیم و زیبا که در زمینی به مساحت 100 هکتار واقع شده است. این مجموعه شامل ساختمان‌هایی همانند 1 اسطبل، 1 ساختمان اداری و 11 ساختمان دیگر می‌شود که می‌تواند برای هر فردی بیش از اندازه کافی باشد.


بنای اصلی آن در سال 1930 ساخته شده است و بیش از 30 اتاق خواب را در خود جای داده است.   

پران قیمت ترین فرش جهان , کم مصرف ترین خانه جهان , لوکس ترین خانه ها

Beverly House
اجاره 600 هزار دلار در ماه
 یکی از گران‌ترین خانه‌های واقع در لس‌آنجلس که رکورد یکی از گران‌ترین اجاره‌های ماهانه این شهر را در اختیار دارد. این ساختمان 28 اتاق خواب و 40 سرویس بهداشتی را در خود جای داده است.  

تصاویری از گران قیمت ترین و شیک ترین هواپیماهای جهان , لوکس ترین رستوران های جهان , گران قیمت ترین پنیر جهان

  Le Palais Royal
139 میلیون دلار
 ساختمانی که هنوز به فروش نرسیده است و در حال حاضر رکورد یکی از گران‌ترین خانه‌های آمریکا را در اختیار دارد. این ساختمان از 11 اتاق خواب و 17 سرویس بهداشتی بهره‌مند است و پارکینگ اختصاصی آن نیز می‌تواند 30 خودرو را در خود جای دهد.  

گران قیمت ترین پنیر جهان پنیر کازومارزو , گران قیمت ترین عکس های جهان , گران قیمت ترین رستوران های جهان

  Georgian in the Hamptons
145 میلیون دلار
خانه‌ای نسبتاً ساده و نه چندان بزرگ که با در اختیار داشتن 6 اتاق خواب در مقایسه با سایر خانه‌های این فهرست چندان خودنمایی نمی‌کند. قرارگیری این بنا در 4.5 هکتار زمین سرسبز توانسته قیمت آن را به رقم بسیار بالای 145 میلیون دلار افزایش دهد.   

گران قیمت ترین عکس جهان , لوکس ترین سالن بیلیارد جهان , گران قیمت ترین خانه در تهران

Jeff Greene’s Estate
 خانه‌ای مدرن و لوکس که توانسته با ویژگی‌ها و امکانات بی‌نظیر خود در میان پرطرفدارترین بناهای اختصاصی در جهان قرار گیرد. این خانه از امکانات بی‌نظیری همانند 12 اتاق خواب، 24 سرویس بهداشتی، سینمای 50 نفره، آبشارهای اختصاصی و ... بهره‌مند است. این بنا در حال حاضر برای فروش قرار نگرفته است به همین خاطر قیمت آن به صورت دقیق مشخص نیست.

لوکس ترین خانه های ایران , لوکس ترین وشیک ترین کشتی های جهان عکس , گران قیمت ترین ساعت مچی جهان

  Antilla
1 میلیارد دلار
 بزرگ‌ترین خانه جهان که در واقع آپارتمانی است 27 طبقه مساحتی برابر با بیش از 37 هزار متر مربع دارد. از امکانات این بنا می‌توان به پارکینگی با ظرفیت 168 خودرو، 9 آسانسور، استخر اختصاصی و سینمای 50 نفره اشاره کرد.  

گران قیمت ترین ماشین شاسی بلند جهان , گران قیمت ترین خانه ایران , گران قیمت ترین هتل های جهان

  اخبار گوناگون - بازار خبر


ویدیو : لوکس ترین خانه های جهان+قیمت و تصاویر