لغو کنسرت سیروان خسروی در سنندج : رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج خبر ...


رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج خبر لغو کنسرت سیروان خسروی در این شهر را به طور رسمی تایید کرد. ایرنا: رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج خبر لغو کنسرت سیروان خسروی در این شهر را به طور رسمی تایید کرد.

محمدرضا گوهری روز سه شنبه با اعلام این مطلب افزود: در تماس با برگزارکننده این کنسرت مشخص شد که خسروی سنندج را به قصد تهران ترک کرده است و آنها نیز نتوانسته اند وی را برای برگزاری کنسرت راضی کنند.

وی اظهار کرد: فیروز ارجمند مدیرکل دفتر موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی نیز با وجود یک ساعت و نیم گفت و گو با این خواننده سنندجی موفق به راضی کردن وی برای برگزاری کنسرت نشده است.

وی گفت: مطمئنا این کار خسروی عواقبی را برای وی در پی خواهد داشت و دفتر موسیقی این موضوع را پیگیری می کند.

گوهری ادامه داد: رضا احمدی مدیر شرکت نغمه هزار دستان و برگزار کننده این کنسرت نیز به دلیل این لغو یکطرفه کنسرت دچار ضرر چند میلیونی شده است.

وی بیان کرد: احمدی که دارای مدرک ارشد موسیقی است به تازگی این شرکت را تاسیس کرده است و اولین کار خود را در زمینه برگزاری کنسرت برعهده گرفته بود.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی سنندج، افزود: تا کنون سابقه نداشته است که کنسرتی یکطرفه از سوی خواننده و بدون هیچ دلیل و هماهنگی در سنندج لغو شود.

گوهری گفت: ساعت 21 امشب به همراه مسوولین برگزار کننده کنسرت، در سینما شیدا حاضر می شویم تا علت لغو کنسرت را به مردم توضیح و هزینه ها را به آنها بازپس دهیم.


ویدیو : لغو کنسرت سیروان خسروی در سنندج