لعیا زنگنه «ستایش» شد : تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید ...


تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی دوشنبه هفته جاری در شمال کشور آغاز شده و گروه هم اکنون در یک رستوران حضور دارند. خبرآنلاین:تصویربرداری سری دوم سریال «ستایش» به کارگردانی سعید سلطانی و نویسندگی سعید مطلبی دوشنبه هفته جاری در شمال کشور آغاز شده و گروه هم اکنون در یک رستوران حضور دارند.

پیش تولید و انتخاب لوکیشن‌های این مجموعه در سکوت کامل خبری طی دو ماه گذشته آغاز شده است. ضمن اینکه در سری جدید این سریال ادامه داستان پس از بیست سال پی گرفته خواهد شد.

در این مدت ستایش که پسر و دخترش را از دست حشمت فردوس فراری داده، با هویت جعلی و با نام ثنا بانو رودباری به همراه پسر و دخترش که آن‌ها هم هویت جعلی دارند زندگی می‌کنند.

 
نگارش متن‌ها توسط سعید مطلبی همچنان ادامه دارد و تاکنون متن‌های 22 قسمت از کل کار آماده شده است. در سری دوم «ستایش» بازیگرانی از بخش سری اول هنوز در مجموعه حضور دارند.
 
لعیا زنگنه , بیوگرافی لعیا زنگنه , لعیا زنگنه دختر ثریا قاسمی

داریوش ارجمند کماکان ایفاگر نقش حشمت فردوس است. نقش پسر بزرگ او (صابر) را رامسین کبریتی برعهده دارد و سیما تیرانداز نیز نقش انیس را بازی می‌کند. همچنین مهدی سلوکی نیز که در سری اول نقش برادر ستایش را عهده دار بود در این بخش نقش پسر ستایش را بازی می‌کند.

 نقش اصلی، شخصیت ستایش را نیز برعهده لعیا زنگنه گذاشته شده است. همچنین در سری جدید مجموعه به جز هنروران، یکصد و شصت هنرپیشه نیز در نقش‌های مختلف ایفای نقش خواهند کرد.

 
شهاب تیموریان، فرخ گل‌سفیدی، صمد عدالت‌زاده، فریبا طالبی، هنگامه فرازمند، نیلوفر کوخانی و... دیگر بازیگران اصلی این سریال هستند.
 
سری نخست این سریال که از آذر 89 تا آبان سال 90 روی آنتن شبکه سه رفت، با استقبال فراوانی روبه‌رو شد و مسئولان شبکه و سازندگان را تشویق به تولید سری دوم آن کرد.
 
این مجموعه به سفارش گروه فیلم و سریال شبکه سوم سیما در 45 قسمت در حال تولید است و سایر عوامل اصلی آن عبارتند از: تهیه کننده: آرمان زرین کوب (لوح زرین)، دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید کرباسیان، دستیاران کارگردان: عادل سلطانی، نیلوفر ستوده، منشی صحنه: مهتاب شهرابی، مدیر تصویربرداری: عبدا... عبدی نسب، دستیاران تصویر: سیاوش نیک آئین، محسن بجنوردی، کورش کلهر، مهدی خاکی، الیاس نادری، طراح صحنه و لباس: فرامرز بادرام‌پور، دستیاران لباس: فرانک حمزه‌ای، فرزانه مرتضوی، دستیاران صحنه: مسعود جعفری، سعید همدانی، علیرضا نصرتی، طراح گریم: محسن بابایی، اجرای گریم: آذین صالح‌پور، عکاس: نادر پیرزاده، مدیر تدارکات: جعفر عبدلی، دستیاران تدارکات: علی حصاری، مهدی عباسی‌پور، علی احمد آبادی، حسین اصغری، فریدون جعفری، پشتیبانی تدارکات: علیرضا بابوند، محمد محمدی، کاظم فاطری، امیر مرادیان، جلیل شمس.


ویدیو : لعیا زنگنه «ستایش» شد