"لرزه" خودروی برای سال 2020+ عکس : مهندسین اعتقاد دارند که خودروهای آینده شاید ...



مهندسین اعتقاد دارند که خودروهای آینده شاید به مانند این روزها باشند اما طراحان بلند پرواز این نظر را ندارند و فکر می کنند که در آینده خودروها ظاهری عجیب دارند.
"Enrico Vettorato" یک طراح ایتالیایی است که البته در دنیا به خاطر طرح های عجیب و آینده نگرانه اش معروف شده است.

خودروی دل "لرزه" آخرین کاری است که او برای شرکت KTM انجام داده است  و این روزها مشغول کار بر روی طرح های دیگر است. "لرزه" خودرویی است که از نظر فنی و ظاهری با بسیاری از خودروهای آینده تفاوت دارد.

6 خودروی فوق‌العاده برای خانم‌های اهل هیجان , 800 خودروی لوکس و پاداش 700 میلیونی برای مدیران صندوق ذخیره فرهنگیان , کانسپت زاها حدید برای ورزشگاه المپیک 2020

این خودرو دارای یک سیستم عجیب در قسمت موتور و نیرو محرکه خود است. موتور آن قرار است به صورت برقی و با سیستم پیزوالکتریک کار کند. پیزو الکتریک سیستمی است که از فشرده سازی سرامیک های خاص یا کریستال های کوارتی برق تولید می کند.

نمونه های کوچک این تکنولوژی را می توان در فندک های پیزویی دید که البته در آینده گسترده تر می شوند و در سال 2020 به حدی می رسد که می تواند نیرو محرکه خودروها را تامین کند.

کانسپت زاها حدید برای وزشگاه المپیک 2020 , 10 قدم برای یافتن خودروی مناسب برای شما , پل طراحی شده درکشور چین برای المپیک 2020

در طراحی ظاهری نیز این خودرو بسیار عجیب و دارای یک بدنه سوزنی مانند با چرخ های چند وجهی است.  این چرخ ها به صورتی است که هر بخش آن ها می تواند برنامه ریزی شود. این چرخ ها هر کدام می توانند به سمت های مختلف بپیچند و در دور زدن ها به راننده خیلی کمک می کند. درب های این خودرو نیز دارای حالت خاصی هستند که برعکس یکدیگر باز می شوند.

طراحی این خودرو می گوید "لرزه" در آینده می تواند یکی از خودروهای محبوب در میان جوانانی باشد که عاشق خودروهای عجیب هستند. چرا که هم ظاهری اسپرت دارد هم موتور آن قدرتمند است.

پلی که چینی ها برای المپیک 2020 ساختند , پلی که چینی ها برای المپیک 2020 طراحی کردند , پلی که چینی ها برای المپیک 2020 ساختند نایسپرشین

پلی که چینی ها برای المپیک 2020 ساختند نایس پرشین , پلی که چینی ها برای المپیک 2020 ساختند پرشین نایس , پلی که چینی ها برای المپیک 2020 طراحی کردند تصاویر

پل شگفت انگیز برای المپیک 2020 تصاویر , 2020 , دانلود تلگرام برای کامپیوتر

دانلود اینستاگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای ویندوز , دانلود تلگرام برای ویندوز

تلگرام برای کامپیوتر , اینستاگرام برای کامپیوتر , لرزه نگاری

تلگرام برای ویندوز , دانلود بازی برای کامپیوتر , قصه های کودکانه برای خواب

منبع:yjc.ir


ویدیو : "لرزه" خودروی برای سال 2020+ عکس