لذت خنک زیورآلات پارچه ای رنگی : بیتا خوش‌زبان، طراح زیورآلاتی است که با برند ...


بیتا خوش‌زبان، طراح زیورآلاتی است که با برند دوک آنها را عرضه می‌کند. این زیورآلات برخلاف چیزی که معمول است با سنگ و فلز ساخته نمی‌شود بلكه اصلی‌ترین ماده سازنده این زیورآلات پارچه است.
مجله زندگی ایده آل: بیتا خوش‌زبان، طراح زیورآلاتی است که با برند دوک آنها را عرضه می‌کند. این زیورآلات برخلاف چیزی که معمول است با سنگ و فلز ساخته نمی‌شود بلكه اصلی‌ترین ماده سازنده این زیورآلات پارچه است. پارچه‌های زیبای گلدار که این زیورآلات را برای روزهای رنگی تابستان مناسب می‌کند.

جرقه‌ای که نیمه‌شب زده شد

بیشتر از یک سال و نیم است که طراحی و ساخت زیورآلات برنجی انجام می‌دهم. اما کمی که گذشت، متوجه شدم این سبک کار خیلی زیاد شده و به خاطر همین ایده‌های نو در آن کم به وجود می‌آید. 4 ماه پیش در بازارچه خیریه «رعد» به همراه یکی از دوستانم غرفه گرفته بودم. وقتی کارها را آماده کردم متوجه شدم همه کسانی که با برنج کار می‌کنند و از جمله من، کارهای شبیه به هم درست کرده‌ایم. نزدیکی‌های صبح بود که به فکرم رسید شاید بتوانم با پارچه‌هایی که دارم کار کنم. مهره‌های چوبی، برنج و پارچه را کنار هم گذاشتم و این کارهایی كه می‌بینید متولد شد. در بازارچه تمام کارهای پارچه فروش رفت اما کارهای برنجی ماند. به همین دلیل کارهای قبل را کنار گذاشتم و همه‌ انرژی‌ام را گذاشتم روی کارهای پارچه‌ای.

اگر دنبال نمونه‌هایی هستید که درشت‌تر باشد و بیشتر خودش را نشان دهد می‌توانید این نمونه را انتخاب کنید. رنگ تند آن با رنگ پوست کاملا کنتراست دارد.

با تکه های پارچه، گلدان های رنگی و شاد بسازید , قیمت پارچه های رنگی ساده برای پرده , چگونه خط مداد رنگی را از روی مبل پارچه ای پاک کنیم


پهنی این گردنبند آن را بیشتر شبیه دستمال گردن خواهد کرد.

رنگی رنگی , زیورآلات , زیورآلات و بدلیجات ورزشی


بدیع و زیبا

این کار نو و جدید است و تا حالا ندیده‌ام کسی مثل آن را انجام دهد. قیمت آنها هم مناسب است. من کارهایم را بین 10 تا 25 هزار تومان می‌فروشم. ویژگی دیگرشان این است که به راحتی با لباس هماهنگ می‌شوند. من این زیورآلات را با مانتو، پیراهن و لباس‌هایم هماهنگ می‌كنم. من با پارچه بیشتر از همه گردنبند درست می‌کنم اما دستبند و گوشواره هم می‌سازم.

اگر می‌خواهید ساده‌تر و خلوت‌تر باشید می‌توانید گوشواره‌ها را به جای گردنبند با دستبند هماهنگ کنید. یادتان باشد این ست هم مخصوص مهمانی است.

لنز رنگی , عکس رنگی رحم بدون درد تحت بیهوشی , مداد رنگی

 مدل متفاوت این گردنبند به آن ظاهری اسپرت می‌دهد. می‌توانید آن را به راحتی با هر رنگ جینی كه دارید، هماهنگ کنید.

هزینه عکس رنگی از رحم , پارچه , فال هفته رنگی رنگی

شوق و ذوق من از همه بیشتر است

پارچه‌ها و طرح‌های جدیدی که می‌شود در این کار پیاده کرد، شوق و ذوق من را برای ادامه این کار بیشتر می‌کند. می‌شود پارچه‌های مختلف رنگی را به هم وصل کرد و با هر پارچه طرح خاصی را ساخت. این برای من خیلی هیجان‌انگیز است. تازگی‌ها با حریر هم کار می‌کنم اما بیشتر از پارچه‌های نخی گلدار استفاده می‌کنم. این پارچه‌ها قابل شست‌وشو هستند و به دلیل جنس پارچه، رنگ‌شان از بین نمی‌رود.

پاپیون این گردنبند زیبا كنار گردن می‌افتد و منظره‌ای شبیه یک دستمال گردن زیبا به‌وجود می‌آورد.

نقاشی روی پارچه , پرینت رنگی , پارچه دیواری

رنگ طلایی فلز این گردنبند به آن ظاهری رسمی‌تر می‌دهد. می‌توانید آن را در مهمانی‌ها استفاده کنید.

فروشگاه کادو رنگی , لنز طبی رنگی , سایت رنگی رنگی

 اگر یک روسری ساتن به این رنگ‌ داشته باشید می‌توانید این دستبند را با آن هماهنگ کنید.

کاغذ رنگی , پارچه کتان , جوجه رنگی

 کسانی که از گوشواره‌های بزرگ خوش‌شان می‌آید می‌توانند این ست زیبا را امتحان کنند.

فال هفتگی رنگی رنگی , عکس رنگی , نقاشی با مداد رنگی

گوشواره‌های تابه‌تا ظاهری فانتزی به این ست می‌دهند. البته همه از یک پارچه ساخته شده‌اند. اما طرح‌های درشت پارچه اجازه چنین کاری را به طراح داده است.

پارچه مبل , خرید زیورآلات , طالع بینی رنگی رنگی


 كره‌های پارچه‌ای جلوی گردن هستند و 2 بند روی لباس شما آویزان می‌شود. می‌توانید آن را با لباس‌های سفید یا قرمز و حتی آبی هماهنگ کنید.

کاردستی با کاغذ رنگی , لنز رنگی چشم , عروسک پارچه ای


ویدیو : لذت خنک زیورآلات پارچه ای رنگی