لبخند شما نشانه شخصیت شماست... : یادتان باشدافرادی كه لبخند زیبایی دارند در ...


یادتان باشدافرادی كه لبخند زیبایی دارند در كسب مشاغل حساس و كلیدی و حتی گزینه انتخاب همسر موفق‌ترند...


نشانه شخصیت شماست , نشانه های تیپ شخصیت لمسی , نشانه انسانهای با شخصیت

حسن‌های یك لبخند خوب

1- احساس رضایت و اعتماد به نفس
 
2- در هنگام عكسبرداری: در مهمانی‌ها و محافل، افرادی كه لبخند زیبایی دارند تمایل به گرفتن عكس داشته  ولی افرادی كه از لبخند خود رضایت ندارند، همیشه از رفتن جلوی دوربین و گرفتن عكس‌های خانوادگی طفره می‌روند.

3- خیلی از عزیزان با مطالعه مجلات و دیدن عكس‌های هنرپیشه‌ها و مدل‌ها تمایل دارند، لبخندی همانند بازیگران و مدل‌ها داشته باشند.

4- یكی از راه‌های مقایسه لبخند مطالعه مجلات سینمایی است. اكثر هنرپیشه‌های معروف با استفاده از پوسته‌های سرامیكی و تكنیك‌های طرح لبخند، لبخند خود را بهبود بخشیده و از این‌رو الگوهای مناسبی برای ارزیابی لبخند زیبایی هستند. مكتب Holly wood smile به دنبال همین الگوها ایجاد شده است.



این سوالات را از خودتان بپرسید

5- با دیدن لبخند خود در آینه و این‌كه آیا بین دندان‌های قدامی و عقب خود هماهنگی می‌بینید یا نه.

6- دوست دارید در هنگام خندیدن دندان‌های‌تان سفیدتر باشد؟

7- با استفاده از تكنیك‌های جدید سفید كردن (درفرل) رنگ دندان‌ها سفیدتر می‌شود و مكانیزم سفید كردن، استفاده از ماده آزادكننده اكسیژن است كه ابتدا قاب‌هایی از دندان بیمار گرفته می‌شود و همچنین مواد سفیدكننده استاندارد بین یك تا 4 ساعت داخل دهان قرار داده می‌شود و با استفاده از دستگاه‌های نوری و لیزری قوی، عمل سفید كردن تسهیل می‌یابد.



با استفاده از تكنیك‌های جدید جراحی زیبایی لثه با لیزر، می‌توان به طول دندان‌ها اضافه كرد تا لبخند لثه‌ای تبدیل به لبخند دندانی شود



همه مشكلات شما حل می‌شود

8- آیا به هنگام خندیدن لثه‌های‌تان زیاد نمایان می‌شوند؟ به این گونه خندیدن لبخند لثه‌ای می‌گوییم. با استفاده از تكنیك‌های جدید جراحی زیبایی لثه با لیزر می‌توان، به طول دندان‌ها اضافه كرد تا لبخند لثه‌ای تبدیل به لبخند دندانی شود.

9- آیا هنگام خندیدن، دندان‌های شما كوتاه است؟ در صورتی‌كه هنگام خندیدن یا صحبت كردن دندان‌های شما كوتاه به نظر می‌رسد با استفاده از انواع لامینت‌ها لبخند شما جوان‌تر خواهد شد و با لبخند جوان‌تر خود باعث ایجاد حس جوانی و افزایش خودباوری می‌شوید.

10- آیا هنگام خندیدن متوجه شده‌اید كه دندان‌های‌تان بیش از حد پهن یا نازك است؟ با استفاده از تقسیم فضاهای پهن یا نازك توسط پوسته سرامیكی كامپوزی به خوبی شكل پهن بودن یا نازك بودن دندان‌ها حل شده و طرح لبخند اصلاح می‌شود.

11- آیا هنگام خندیدن بین دندان‌ها فواصلی است كه مایلید این فواصل بسته شوند؟ بستن فاصله بین دندان‌ها یكی از مرسوم‌ترین موارد تجویز لامینت است.
اما این كار نیازمند برنامه‌ریزی برای حفظ نسبت‌های دندان‌های شما با یكدیگر است. فضاهای خالی موجود بین دندان‌ها باید میان دندان‌های قدامی تقسیم شود.

12- از شكل ظاهری دندان‌های‌تان راضی نیستید؟ با استفاده از تكنیك‌های پوسته‌های سرامیكی و كامپوزیتی (لامینت) به‌راحتی شكل ایده‌آل دندان‌ها ایجاد خواهد شد.


ویدیو : لبخند شما نشانه شخصیت شماست...