لبخندهای دلنشین و برنده‌های سفر رویایی : لبخندهای دلنشین و برنده‌های سفر رویایی این ...



رشت رویایی , تعطیلات رویایی , خانه رویایی

لبخندهای دلنشین و برنده‌های سفر رویایی

این بازی از 19 مهر تا 29 آبان سال 93 ادامه داشت و 24000 هزار نفر توش ثبت نام کردن. بالاخره، کسایی که بیشتر از همه توی دنیای لبخندستان زندگی کردن، شهرهاشون رو بیشتر ارتقاء دادن، دوستان بیشتری رو به لبخندستان آوردن و بیشتر با آدم‌ها تعامل داشتن، برنده شدن.

لبخندستان، شهر هزار و یک شب کلوس آپ
مسابقه لبخندستان کلوس آپ هم در کنار شما به پایان رسید. لبخندستان تجربة ساختن یک اجتماع پر‌انرژی رو در اختیار ما گذاشت، جامعه‌ای که توی اون همه با اعتماد به نفس با هم معاشرت می‌کنن و با هم روبرو می‌شن. هدف کلوس آپ همینه. اینکه شما بتونید با لبخند جذاب خودتون در برخورد اول کاری کنین که ارتباط‌هایی دوست داشتنی ساخته بشن و باقی بمونن.

 

دلنوشته های دلنشین , خانه های رویایی , آژانس تعطیلات رویایی

 
کلوس آپ برای رسیدن به این هدف در اولین قدم خمیردندون‌های Icy White رو در اختیار شما گذاشت. با Icy White دندون‌ها از سفیدی برق می‌زنن و دهان شما کاملا خوش بو می‌شه و این لازمة یک لبخند به یاد موندنی و بی‌ نقصه. فرمولاسیون جدید این خمیردندون، دندون‌ها رو براق و صیقلی می‌کنه، و طعم خنک و تازه، و تأثیر موندگاری روی دندون‌ها داره که حتی بعد از مسواک هم اون رو حس می‌کنین.

 

برنده انتخابات امریکا , عکس رویایی , برنده انتخابات ریاست جمهوری امریکا

 
قدم بعدی برای ما ساختن جایی بود که همة این لبخندها بتونن در کنار هم جمع بشن و برای همین یه شهر به اسم لبخندستان ساختیم. جایی که آدم‌ها با لبخند دل هم رو به دست میارن و با شادی شهرشون رو آباد می‌کنن. بازی اینترنتی لبخندستان کلوس آپ، مثل یکی از داستان‌های هزار و یک شب، شما رو در لباس یک شاهزاده یا شاهدخت قرار می‌داد تا شهر شاد خودتون رو بسازین، به شهرهای دیگه سر بزنین و با بقیة شاهزاده‌ها و شاهدخت‌ها معاشرت کنین، و بدونین که شادی مهم‌تر از طلاست. هر کی که شادتر باشه بیش ترین امتیاز رو می‌گیره و جایزة ویژة لبخندستان رو نصیب خودش می‌کنه.

 

برگ برنده , فیلم های برنده اسکار 2016 , برنده جایزه صلح نوبل 2016

 
این بازی از 19 مهر تا 29 آبان سال 93 ادامه داشت و 24000 هزار نفر توش ثبت نام کردن. بالاخره، کسایی که بیشتر از همه توی دنیای لبخندستان زندگی کردن، شهرهاشون رو بیشتر ارتقاء دادن، دوستان بیشتری رو به لبخندستان آوردن و بیشتر با آدم‌ها تعامل داشتن، برنده شدن. مراسم اهدای جوایز در 10 دی ماه برگزار شد و دو برندة اول، یک سفر رویایی به ترکیه و اقامت در هتل 5 ستاره به مدت 7 روز، با یک همراه، به ارزش 10 میلیون تومان دریافت کردن. 3 نفر اول گروهی که از بقیة گروه‌ها امتیاز بیشتری گرفتن هم هر کدوم یک سفر ترکیه و اقامت در هتل 5 ستاره به مدت 4 روز با یک همراه، به ارزش 5 میلیون تومان جایزه گرفتن.

فیلم های برنده اسکار , برنده اسکار 2016 , برنده لباهنگ

 
امیدواریم در سفرهای هیجان انگیز آینده باز هم با لبخند‌های جذاب و درخشان همراه ما باشید.

 


ویدیو : لبخندهای دلنشین و برنده‌های سفر رویایی