لباس پوشاندن صداوسیما به پای زنان خارجی : واحد مرکزی خبر متن کامل برنامه اخیر ...


واحد مرکزی خبر متن کامل برنامه اخیر "صرفا جهت اطلاع" از بخش خبری 20 و 30 دقیقه شبکه دو را منتشر کرد. عصر ایران: واحد مرکزی خبر متن کامل برنامه اخیر "صرفا جهت اطلاع" از بخش خبری 20 و 30 دقیقه شبکه دو را منتشر کرد.

کامران نجف زاده، مجری، این هفته در مورد غیبت چند هفته ای در برنامه صرفا جهت اطلاع توضیحی گنگ و کوتاه داد:"چند هفته ای نبودیم و حالا در خدمتیم".
 
نجف زاده همان ابتدای صرفا جهت اطلاع چند نشان و مدال را اعلام کرد.

-نشان"  بیا اینو پات کن پدرمون در اومد " هفته تعلق  گرفت به  عزت الله خان ضرغامی  بابت تلاش برای پوشاندن گرمکن به پای زنان توپ جمع کن کوبایی.

- سرگیجه هفته هم دو دستی تقدیم شد  به مردمی که عزت خان تحت فشار خرده فرمایشات برخی ها والیبالی بهشون نشون داد با یه عالمه  صحنه سانسوری و  آهسته های عجیب و غریب ...

- نشان خاطر خواهی هفته هم تعلق گرفت به حاج محمود احمدی نژاد که این هفته گفته دولت اینقدر

محرم اسرار مردم است دخترخانمی نامه ای برای ما فرستاد که خاطرخواه شده است و خواست من پیگیری کنم.

-لعنتی ترین  خبر تلخ این هفته هم تعلق می گیرد به بی معرفت ترین دزدها...دزد عروسک ها...

دزدهایی که از بچه های پاکدشتی با هزار ترفند طلاهایشان را سرقت می کردند.(توضیح  دختر کوچولوی مالباخته:دزده گفت گوشوارت داره می افته برم درستش کنم که رفت و دیگه نیومد) و سارق هم درباره انگیزش از این سرقت ها میگه : دست خودم نبود شیشه مصرف کرده بودم .

از طرفی نجف زاده به دفتر کار غرضی رفته بود و او را بانشاط ترین نامزد جهان خواند.نجف زاده به غرضی گفت؟بازهم کاندیدا می شوید؟مهندس غرضی با خنده گفت دیگر هفتادسال سن دارم و جوانترها راه من را ادامه بدهند. خبرنگار واحد مرکزی خبر پرسید:"اون آقاهه عینکیه تو مناظره ها کنار حیدری کی بود" که مهندس غرضی هم درباره اون آقاهه توضیحات جالبی داد و گفت آن آقا وظیفه اش کنترل زمان کاندیدا ها بود و دخالتی در امور نداشت .

خبرنگار واحد مرکزی خبر در پایان گفتگو با وی به او گفت دل خیلی ها  برای غرضی تنگ می شود.

در بخشی دیگر از صرفا جهت اطلاع خبرنگار واحد مرکزی خبر با گلایه شدید از مسوولان بابت اجرایی نشدن طرح جامع سالم سازی دریا گفت:

امسال هم برخی هموطنانمون در دریا غرق شدند.  نابلدی بسیاری از  غرق شدگان به کنار اما ...اما یادمون نره  قرار بود ما طرح سالم سازی دریا رو اینقدر جامعیت بدیم  که از اعلام علنی آمارهای غریقان شرمنده نباشیم و بخشی از شعر نیما یوشیج با صدای او پخش شد:آی آدم ها که بر ساحل نشسته شاد و خندانید! یک نفر در آب دارد می‌سپارد جان. یک نفر دارد که دست و پای دائم می‌زند...

ماجراهای مربوط به بنزین یورو 4 هم بخش دیگری از صرفا بود.مجری با اشاره به بحث بر سر تبخیر شدن زود و سرطان آور بودن آن و مشکلات آلودگی هوا گفت:البته این وسط نقش نق زدن ها را هم نباید کنار گذاشت برخی ها فکر می کنند عقل کل اند و اگر بنزین یورو چهار اینقدر ایراد داره چرا اروپایی ها تا الان متوجه نشده اند؟

از طرفی در حالیکه  شخصیت های تاریخی و اسطوره های فرهنگی ما در خطر مصادره کشورهای دیگه هستند از مولوی و تلاش ترکیه برای ترک کردنش تا فردوسی و نظامی و حالا این آخری با خبر شدیم برخی ها خیلی علاقه دارند شخصیت های فرهنگی ما را وارد همایش های مشترکی با برخی کشورها مثل افغانستان کنند.اسمشم گذاشتن همایش مشترک شخصیت های فرهنگی مشترک.

در بخشی دیگر از صرفا جهت اطلاع تصاویر عجیبی از یک سوپرمن ایرانی پخش شد (فردی مانند سوپر من بصورت افقی از ماشین در حال حرکت سبقت می گیرد ) که شبکه های خارجی هم به موضوع آن با عنوان سوپرمن ایرانی پرداخته اند.

صرفا جهت اطلاع این هفته دو تا گیر سه پیچ هم به مجلسی ها داشت .نجف زاده گفت: اینو می فهمیم که طبق برنامه پنجم باید تعداد وزارتخانه ها یکی کم بشه اما اینکه پنجاه نماینده مجلس یه راست اومدند سراغ وزارت راه و شهرسازی و گفتن از اول کار کارشناسی نشده و اینا باید از هم جدا بشن و دوباره یه وزارت راه بشه و یه وزارت مسکن...امااین یک کم عجیب نیست که برخی نمایندگان محترم بعد از اجرای دو ساله یک طرح تازه به فکر کار کارشناسی افتادند.کامران در حالیکه لبخند می زد رو به دوربین به طرحی اشاره کرد که برخی از مجلسی ها برای بالا بردن امکانات خود بعد از پایان نمایندگی در سر دارند.نجف زاده گفت:"

راستی اگر تعطیلات تابستانی مجلس نبود از بعضی نمایندگان می پرسیدیم این راسته که می خوایید یک طرح بیارید صحن علنی تا امتیازات نمایندگی رو زیاد کنید؟"

در پایان اما پیشنهاد نجف زاده به دکتر روحانی هم شنیدنی بود.نجف زاده گفت خیلی از دلسوزان می گویند دکتر روحانی  جایزه ای را به عنوان "کلیدطلایی" هر سال یا هر فصل یا هرماه به برترین منتقدی که تونسته دردی را مطرح کنه و درمانی را پیشنهاد بده تا قفلی باز بشه اختصاص بده .این هم برای دولت جدید و هم برای اهالی رسانه یک برگ برنده محسوب میشه... صرفا جهت اطلاع ...

درپایان تصویری از کودکی پخش شد که دو دستی  و محکم یک نان بربری تازه را در دست گرفته تا بر سر سفره افطار ببرد...هرچی آرزوی خوبه مال تو....


ویدیو : لباس پوشاندن صداوسیما به پای زنان خارجی