لباس عروسی چاق ترین دختر جهان +عکس : لباس عروسی چاق ترین دختر جهان +عکس به ...



لباس عروسی چاق ترین دختر جهان +عکس

به گزارش پرداد به نقل از مگ فور: این خانم بسیار چاق با لباس عروسی که قرار است دنباله ای چندین متری داشته باشد در مراسم ازدواجش شرکت خواهد کرد. برای خیلی از عروسها مهم است که لباس روز عروسی شان بسیار با شکوه مجلل باشد اما برای این خانم مهم این است که لباسش درست اندازه تنش باشد.

 

خوشگل ترین دختر جهان , زیبا ترین دختر جهان , متفاوت ترین مراسم عروسی جهان

 

این خانم 800 پوند وزن دارد و 32 ساله است و برنامه اش این است که به زودی رکورد سنگین وزن ترین زن زنده جهان را در گینس به نام خودش به ثبت برساند. به گفته خیاط این خانم لباس عروس او بیش از 14 متر پارچه احتیاج دارد که نسبت به لباسهای معمولی سه برابر بیشتر پارچه نیاز خواهد داشت. این زن روزانه 30 هزار کالری مصرف میکند و جالب این است که همسر آینده این خانم یک سرآشپز است.

آقای کلارک داماد آینده در مورد همسرش میگوید:" من عاشق او هستم و همیشه از او حمایت میکنم چرا که میدانم این مسئله او را خوشحال میکند . من عاشق زنان چاق هستم و از اولین دیدارم با او فهمیدم که او بهترین شخص برای زندگی من خواهد بود.

علیرغم اینکه پزشکان در مورد سلامتی اش به او هشدار داده اند اما او تصمیم دارد با سنگین تر کردن وزنش رکوردی را در گینس به ثبت برساند./پرداد

 

نورث وست خوش لباس ترین کورک جهان , لباس مناسب برای دختر خانم در روز عروسی , گران ترین جشن های عروسی در میان افراد مشهور جهان

 

سنگین ترین دختر جهان لاغر شد  , گران قیمت ترین لباس های جهان , عجیب ترین عکس سلفی دختر جهان

 

زشت ترین دختر جهان , وحشتناک ترین سلفی جهان سلفی یک دختر آمریکایی با یک روح , گران‎ترین لباس زنانه جهان

 

گران قیمت ترین عروسی جهان در مسکو تصاویر , شایسته ترین دختر ایران که در جهان نیز اول شد , درازترین لباس عروسی جهان

 

عروسی دختر قالیباف , زشت ترین دختر دنیا , لباس عروسی


ویدیو : لباس عروسی چاق ترین دختر جهان +عکس