لباس عروسی برای تابوی " ننگ تجرد"!(+عکس) :   یک زن مصری تلاش کرده تابوهای اجتماعی ...



 

یک زن مصری تلاش کرده تابوهای اجتماعی مرتبط با زنان مجرد را با پوشیدن لباس عروس و گشتن در خیابان‌های قاهره بشکند!

به گزارش اهرام آنلاین، سماح حمدی 27 ساله می‌خواهد در مورد داغ ننگی که به زنان مجرد کشور زده می‌شود روشنگری کند. در طول یک سال گذشته بارها در نقاط مختلف پایتخت مصر از او با لباس سپید و تور عروس عکس گرفته شده است. خانم حمدی، که طراح داخلی‌ است و مدرک کارشناسی ارشد در رشته هنرهای اجرایی دارد می‌گوید او اغلب با خانواده‌اش بر سر این موضوع که به خانه بخت نرفته دعوا دارد. او می‌گوید: مهم نیست که چه قدر کامل و پیشرفته باشید، وقتی ازدواج نکرده‌اید یا به ازدواج کردن و تشکیل خانواده، که ظاهراً برای آن به وجود آمده‌اید، متعهد نباشید، به حساب نمی‌آیید.

 

لباس مردانه برای عروسی , لباس برای عروسی , برای مراسم عروسی فضای باز چطور لباس بپوشیم

حالا ده‌ها نظر به فیس‌بوک او ارسال شده‌ است. مصطفی شلبی می‌گوید: "آفرین. این یک جامعه بیمار است". اما یک کاربر دیگر، مشیره اورتیز می‌گوید: "کسی که در جوانی بچه‌دار نمی‌شود، در دوران سالمندی کسی را ندارد که از او نگهداری کند". یک ویدئو از گشت و گذار او در لباس عروسی در خیابان ها در ماه نوامبر برنده جایزه شد، اما این پروژه نتوانست در خانه به او کمکی بکند، جایی که به گفته‌‌ او مادرش هنوز او را "ترشیده" می‌داند.

 

لباس مناسب برای دختر خانم در روز عروسی , مدل لباس لختی دخترانه برای عروسی , مد لباس برای عروسی

 

اهرام آنلاین می‌افزاید: "بسیاری از مصری‌ها پس از دهه‌ دوم زندگی خود مجرد باقی می‌مانند، آمار رسمی در سال ۲۰۱۱ نشان داد که حدود نه میلیون نفر به سن ۳۳ سالگی رسیده‌اند، بدون آن که ازدواج کنند و نیمی از این افراد را زنان شامل می شوند."

  اخباراجتماعی  - بهار نیوز


ویدیو : لباس عروسی برای تابوی " ننگ تجرد"!(+عکس)