لباسهای مناسب ​دوران بارداری​ : فکر می کنید هنوز خیلی زود است که لباس های دوران ...


فکر می کنید هنوز خیلی زود است که لباس های دوران بارداری را به تن کنید ولی از طرفی لباس های دیگر شما هم تنگ شده اند؟ نی نی بان: فکر می کنید هنوز خیلی زود است که لباس های دوران بارداری را به تن کنید ولی از طرفی لباس های دیگر شما هم تنگ شده اند؟ یا آماده پوشیدن لباس های دوران بارداری هستید ولی می خواهید تا جای ممکن صرفه جویی کنید و پولتان را خرج نکنید؟ دراین جا به چند جایگزین مناسب برای لباس های دوران بارداری اشاره شده تا هم پول کافی پس انداز کنید و هم لباس های مناسبی در زمان بارداری برتن کنید.

ورزش مناسب دوران بارداری , ورزش های مناسب در دوران بارداری , ورزشهای مناسب برای دیسک دوران بارداری

-گرمکن و شلواری های یوگا. درحالیکه این لباس ها در محل کار زیاد جالب نیستند ولی معمولا عصرها یا در تعطیلات پایان هفته مناسب به نظر می آیند.  پوشیدن شلوارهای مخصوص یوگا تا زمانی که درآنها احساس راحتی می کنید، حتی سرکار هم ایرادی ندارد.

-پوشیدن لباسهای سفت و تنگ.شلوارهای جین تنگ که ران های شما را محکم نگه دارند، برای مدتی کاربرد دارند. اگرقصد خریدن آنها را دارید، باید یکی دو سایز از سایز همیشگی خود بزرگ تر بگیرید. این شلوارها به خصوص در دوران بعد از بارداری و در بازگشت بدن شما به فرم و شکل اولیه کمک می کنند. به جای اینکه جین های خود را با دکمه و زیب ببندید، آنها را باز بگذارید و برای بستن آنها از یک کش استفاده کنید. یک سر کش را به دکمه و سر دیگر آن را در سوراخی که دکمه در آن قرار می گیرد بفرستید و آن را گره بزنید. همچنین می توانید از زیرشلواری های های مخصوص دوران بارداری هم زیرخیلی از شلوارهایتان استفاده کنید.

-لباس های زیر پسرانه به مراتب بهتر و کاربردی تر از لباس زیر های گران قیمت و زشت و بسیار بزرگ زنانه مخصوص دوران بارداری هستند.

- در مجموع پیراهن های های سایز بزرگ مردانه هم خیلی مناسب هستند.  می توانید با کمی دوخت و دوز و نقش نگاری روی آنه حتی این پیراهن ها را زنانه تر جلوه دهید.

- اگر قصد خرید لباس های دوران بارداری دارید، سعی کنید حتما اجناسی که به حراج گذاشته شده و قیمت مناسبی دارند را انتخاب کنید.

تغذیه مناسب در دوران بارداری , لباس مناسب برای مادران در دوران بارداری , لباس مناسب دوران بارداری

-شلوارهای ساده ای بخرید که بتوانید آنها را با تاپ یا پیراهن های مختلف ست کنید.

-حتی اگر معمولا سایز کوچک برای خودتان می خرید، حتما سراغ لباس های سایز بزرگ بروید. مثلا اگر سایز معمول شما میدیوم است، برای این دوران سایز ایکس لارج خرید کنید. تی شرت ها معمولا قیمت چندانی ندارند، برای همین تا می توانید چند سایز مختلف تی شرت بخرید.

-نگران اندازه بودن لباس ها نباشید. اگر پیراهنی که می خرید به اندازه کافی بزرگ است که شکم شما را بپوشاند، آن را بپوشید.

-همچنین زیورآلات و جواهراتی هم رنگ لباس هایی که می پوشید، استفاده کنید تا تیپ و قیافه زیباتری داشته باشید.


ویدیو : لباسهای مناسب ​دوران بارداری​