لئوناردو دی کاپریو:دوست ندارم روی صندلی كارگردانی بنشینم : در حالی كه بیشتر ...



چشم رنگی دوست ندارم , دوست ندارم ببینی مردی که گریه کرده , کسی را دوست ندارم

در حالی كه بیشتر بازیگران آرزو دارند تا روزی پشت دوربین قرار بگیرند، لئوناردو دی كاپریو گفت هرگز چنین آرزویی در سر نمی‌پروراند.

به نقل از ورایتی، لئوناردو دی كاپریو كه با اكران فیلم «بازگشته» به صورت گسترده راهی سینماها شده است در گفت وگویی اعلام كرد دوست ندارد هرگز روی صندلی كارگردانی بنشیند.


او گفت: آن قدر خوش شانس بودم كه با بیشتر فیلمسازان بزرگ كار كنم و به همین دلیل هرگز اشتیاق ندارم تا خودم به این كار بپردازم. دی كاپریوی ۴۱ ساله گفت: فكر نمی‌كنم هرگز بتوانم با آنچه به عنوان كارگردان دیده‌ام، خودم را مقایسه كنم. وقتی در حال ساخت یك فیلم هستی خیلی چیزهای متنوعی پیش می‌آید كه باید به آنها فكر كنی. من واقعا نمی‌خواهم كاری را كه آنها می كنند، انجام بدهم.

 

حقیقت این است كه در طول حرفه طولانی كاری‌ام به عنوان بازیگر، من با بزرگانی مثل آلخاندرو (ایناریتو) و مارتی (اسكورسیزی)، كار كرده‌ام و هیچ وقت فرصت نكرده‌ام بایستم و ببینم آنها دارند چه كار می‌كنند چون همیشه همه تلاشم این بوده كه ببینم خودم باید چه کاری بكنم. دی كاپریو گفت: اما فوق‌العاده است اگر كسی را داشته باشی كه همه این تجربه‌های خیلی بزرگ را مستند كند.

 

برای همین وقتی با چنین كارگردان‌هایی كار می كنی باید دنبال یک نفر باشی. همین تصمیمات كوچک است كه یک دفعه همه چیز را تغییر می‌دهد و تو را از یك چیز معمولی بودن جدا می‌كند. دی كاپریو كه چندین ماه در حال كار كردن با ایناریتو برای بازی در فیلم «بازگشته» بوده این فیلم را سخت‌ترین كاری خواند كه تا حالا بازی كرده است.

 

اخبارفرهنگی - بانی فیلم آنلاین

 


ویدیو : لئوناردو دی کاپریو:دوست ندارم روی صندلی كارگردانی بنشینم