كیف همسر رهبر كره‌شمالی جنجالی شد! : كیف همسر رهبر كره‌شمالی جنجالی شد! حضور ...



كیف همسر رهبر كره‌شمالی جنجالی شد!

حضور همسر جوان رهبر كره‌شمالی در انظار عمومی در حالی كه كیفی با مدل "كریستین دیور" در دست دارد، به شدت با كشوری كه در فقر غوطه‌ور است، مغایرت دارد.

 

همسر رهبر کره شمالی , رهبر کره شمالی , همسر رهبر انقلاب

 

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، "ری سول جو"، همسر كیم جونگ اون، رهبر كره‌شمالی در حالیكه وی را برای دیدار از یكی از واحدهای ارتش این كشور همراهی می‌كرد، این كیف دستی را به همراه داشت.

روزنامه "جونگ آنگ" - چاپ كره‌جنوبی - نیز امروز (چهارشنبه) نوشت كه اگر این كیف مدل اصلی كریستین دیور باشد1.8 میلیون ورن (یك هزار و 594 دلار) می‌ارزد.

تصاویر پخش شده توسط تلویزیون دولتی و آژانس‌های خبری رسمی كره‌شمالی نشان می‌دهد كه این زوج در حال نظارت بر رژه نمایشی توسط سربازان ارتش بودند.

همسر جوان رهبر كره‌شمالی با لباسی به رنگ سفید و سیاه در كنار كیم جونگ اون نشسته و كیف مدل دیور وی با حرف "D" بزرگ در كنار وی قرار داشت.

همراهی این زن جوان در كنار رهبر كره‌شمالی در انظار عمومی باعث مناقشاتی در مورد هویت وی شده است.

كیم جونگ ایل كه در اواخر دهه دوم زندگی خود به سر می‌برد، پس از مرگ پدرش كیم جونگ ایل در دسامبر گذشته، قدرت را به دست گرفت و رهبر كره‌شمالی شد.

حضور این زن جوان در لباس‌های فاخر و گران قیمت كاملا در تضاد با جمعیت 24 میلیونی فقیر كره‌شمالی است كه از كمبود غذا از اواسط سال‌های 1990 میلادی در رنج هستند.

آژانس‌های سازمان ملل پاییز گذشته اعلام كرده بودند كه در سال 2012 میلادی سه میلیون تن در این كشور نیازمند كمك فوری هستند./ایسنا

 


ویدیو : كیف همسر رهبر كره‌شمالی جنجالی شد!