كوانگ رائه: از سومی راضی نیستم :       سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی معتقد ...



 

 

من راضی نیستم ها , به هدف که میرسم دیگه راضی نیستم , دانلود فیلم من سالوادور نیستم

 

سرمربی تیم ملی فوتبال کره جنوبی معتقد است جام ملت‌های پانزدهم به او اجازه داده که چهره‌ی نسل جدید فوتبال کره را به نمایش بگذارد.

تیم ملی فوتبال کره جنوبی در دیدار رده بندی جام ملت‌های آسیا با نتیجه‌ی 3 بر 2 از سد ازبکستان گذشت و به مقام سومی دست یافت. کره در 6 بازی خود به 4 پیروزی و دو تساوی رسید؛ ناکامی این تیم در راه‌یابی به فینال رقابت‌ها، درضیافت پنالتی‌ها مقابل ژاپن رقم خورد.

کوانگ رائه در پایان دیدار مقابل ازبکستان گفت: ما در جام ملت‌ها شکست نخوردیم. می خواهم از بازیکنانم که برای تیم فداکاری کردند، تشکر کنم. آنها هرگز روحیه شان را از دست ندادند و تمام تلاششان را انجام دادند. حذف برابر ژاپن در ضربات پنالتی رقم خورد که آن هم تقصیر من بود.

کوانگ رائه ادامه داد: من معتقدم کره جنوبی می توانست در این دوره از رقابت‌ها قهرمان شود، اما وقتی کار به ضربات پنالتی می کشد کمترکسی می تواند پیش‌بینی کند چه اتفاقی رخ می دهد. این تورنمنت این فرصت را در اختیار ما قرار داد تا چهره‌ها و مهره‌های جدید را به فوتبال معرفی کنیم. فکر می کنم سبک بازی فعلی ما نسبت به گذشته خیلی بهتر شده است و من می خواهم این پیشرفت را ادامه دهم تا فوتبال کره جنوبی را به جایگاه بهتری برسانم.

سرمربی کره جنوبی با تحسین سبک بازی تاکتیکی شاگردانش گفت: در بازی‌هایی که انجام دادیم، بازیکنان با سرعت بسیار بیشتری نسبت به گذشته در میانه‌ی میدان پاس می دادند؛‌ از این نظر بسیار از عملکرد تیم راضی هستم. از نتیجه سومی در مجموع راضی نیستم،‌ اما از تلاش بازیکنان رضایت کامل دارم. آنها حتی زمانی که بسیار خسته بودند دست از تلاش نکشیدند.

کوانگ رائه در پایان درباره‌ی جام جهانی برزیل در سال 2014 عنوان کرد: ایمان دارم که می توانیم در جام جهانی 2014 هم حضور داشته باشیم. این هدف بلند مدت ماست. در مرحله مقدماتی بازی‌های خوبی به نمایش خواهیم گذاشت. تمام تلاشمان را انجام خواهیم داد تا به حرکت در این مسیر صحیح ادامه دهیم و بازی به بازی پیشرفت کنیم.


ویدیو : كوانگ رائه: از سومی راضی نیستم