كمك داور بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت! : بازی تیم‌های فوتبال شهرداری زنجان ...



بازی تیم‌های فوتبال شهرداری زنجان و فولادگستر نوین بناب تبریز با جنجال به اتمام رسید، به گونه‌ای كه كمك داور این دیدار مورد ضرب و شتم قرار گرفت تا صحنه زشتی در فوتبال كشورمان رقم بخورد.

 

در هفته بیستم از سری مسابقات فوتبال لیگ دسته دو باشگاه‌های كشور، شهرداری زنجان در زمین چمن استادیوم ورزشی 15 خرداد، میزبان فولادگستر نوین بناب تبریز بود.

ایسنا: شاگردان رضا وطن‌خواه كه در دور برگشت این رقابت‌ها هیچ بردی را در كارنامه خود به ثبت نرسانده اند، در پنجمین بازی از دور برگشت این مسابقات در برابر نماینده تبریز به میدان رفتند تا اولین برد دور برگشت را به دست آورند.

شهرداری زنجان كه بازی را تهاجمی آغاز كرده بود، توانست در همان دقایق ابتدایی مسابقه توسط مهدی سعداللهی به گل برتری دست یافته و نیمه اول را با پیروزی به رختكن برود. این نتیجه تا دقیقه 89 پا بر جا بود تا اینكه گل تساوی به ثمر رسید.

با اتمام این مسابقه، بازیكنان و اعضای تیم شهرداری زنجان كه معتقد بودند گل حریف در دقایق پایانی در شرایط آفساید به ثمر رسیده است، اعتراض خود را به عملكرد تیم داوری با ورود به زمین اعلام كردند كه در این ازدحام، كمك داور مسابقه توسط یكی از تماشاگر نماها كه وارد زمین شده بود، مورد ضرب و شتم قرار گرفت.

اگرچه زمین چمن استادیوم ورزشی 15 خرداد دارای حفاظ مخصوص است اما در اغلب موارد مشاهده شده كه درب منتهی به زمین چمن حتی در حین مسابقه نیز باز بوده و افراد غیر مسئول به راحتی می توانند وارد زمین بازی شوند.../ایسنا


ویدیو : كمك داور بازی مورد ضرب و شتم قرار گرفت!