كمربندهای لاغری،باعث لاغری می شوند؟ :   گفته می شود کمربند های لاغری لرزش ...



 

کدام ورزش باعث لاغری میشود , ایا بدنسازی باعث لاغری میشود , خون دادن باعث لاغری میشه

گفته می شود کمربند های لاغری لرزش دار باعث کاهش چربی های دور کمر می شود، این موضوع تا چه حد صحت دارد؟

 

عضو هیئت علمی دانشگاه علوم پزشكی ایران گفت: برخلاف تبلیغات صورت‌گرفته كمربندهای لاغری فقط چربی را جابه جا و در بین اعضای دیگر توزیع می‌كنند و موجب لاغری فرد نمی‌شود.

 

او اظهار داشت: مكانیسم اثر كمربندهای لاغری این است كه با ایجاد یك حرارت موضعی نسبت به جابه‌جایی چربی‌ها در نقاط كمری اقدام می‌كند. كار اصلی این كمربندها لاغركردن نیست بلكه جابه‌جایی چربی است.

 

وی افزود: لاغر كردن توسط این كمربندها ادعایی بیش نیست. این كمربندها با افزایش حرارت، چربی را جابه‌جا می‌كنند و به جای دیگر منتقل و توزیع می‌كند به همین علت به افراد به چند جای خود مانند كمر حساس هستند و تجمع چربی در اینجاها نیز زیاد است. توصیه می‌كنیم به جای كمربند لاغری ورزش كنند.

 

آیا تخت های حرارتی و فارادیک باعث لاغری موضعی میشن , آیا تخت های حرارتی و فارادیک باعث لاغری موضعی میشن؟ , شام نخوردن باعث لاغری میشود

 

این متخصص داخلی تصریح كرد: 2 نوع ورزش وجود دارد یكی استاتیك است و یكی هوازی. ورزش استاتیك برای گرم‌كردن بدن است و ورزش‌های هوازی ورزش‌هایی است كه به دنبال مصرف اكسیژن چربی‌ها می‌سوزد.

 

وی ادامه داد: توصیه می‌شود افرادی كه برای لاغركردن به بدنسازی روی می‌آورند ابتدا با وسایلی مانند هالتر و طناب‌های كششی گرم كنند و سپس شروع به دویدن كنند. این دویدن موجب سوزاندن چربی می‌شود. در برخی جاها به فرد لباس‌های مخصوص می‌پوشانند تا حرارت از بدن خارج نشود و چربی‌ها آب شود البته فرد نباید آب بخورد.

 

همچنین خاطرنشان كرد: فرد در مرحله اول لاغری آب از دست می‌دهد. آنهایی كه ادعا می‌كنند ظرف چند روز10 كیلو وزن كم می‌كنند این 10 كیلو آب است.

 

وی گفت: رژیم غذایی مناسب این است كه در هفته بیش از 2 كیلو وزن كم نكنیم. چرا كه لاغری ناگهانی موجب چین و چروك‌های متعدد می‌شود و این چین‌ها دیگر برطرف نمی‌شود اما اگر فرد به تدریج شروع به كم‌كردن وزن كند نه چین و چروك در بدنش اتفاق می‌افتد و نه دچار عوارض لاغری می‌شود.


ویدیو : كمربندهای لاغری،باعث لاغری می شوند؟