كشف ۲ گاو صندوق سرقتی از سطل زباله :       كارگر اخراجی كه با همدستی ۲ نفر ...



 

 

صندوق ذخیره فرهنگیان , صندوق توسعه ملی , گاو صندوق

 

كارگر اخراجی كه با همدستی ۲ نفر از دوستانش، ۲ گاوصندوق مغازه كارفرمای سابقش را سرقت كرده بود و آن را با یك سطل زباله حمل می كرد، با همدستانش دستگیر شد.

 

كارگر اخراجی كه با همدستی ۲ نفر از دوستانش، ۲ گاوصندوق مغازه كارفرمای سابقش را سرقت كرده بود و آن را با یك سطل زباله حمل می كرد، با همدستانش دستگیر شد.

 

چند شب پیش ماموران انتظامی قزوین هنگام گشتزنی در محله محمودآباد، ۳ مرد جوان را مشاهده كردند كه در تاریكی شب، سطل زباله ای را حمل می كنند.

 

ماموران به اوضاع مشكوك شده و آنها را به طور نامحسوس زیرنظر گرفتند تا این كه آنها پس از طی مسافتی نزدیك باغی توقف كرده و گاو صندوقی را از داخل سطل زباله خارج كردند. ماموران با دیدن گاوصندوق پس از محاصره متهمان، آنها را دستگیر و به پلیس آگاهی قزوین منتقل كردند. ماموران در بررسی سطل زباله رها شده در كنار باغ، یك گاوصندوق دیگر هم پیدا كردند.

 

با كشف این دو گاوصندوق، روند رسیدگی به پرونده وارد مرحله جدیدی شد و متهمان بازجویی شدند و اظهارات متناقضی را بیان كردند.

 

در ادامه تحقیقات از متهمان، عاقبت روز گذشته یكی از آنها به سرقت ۲ گاوصندوق اعتراف كرد.

 

● اعتراف به سرقت ۲ گاوصندوق

دزد جوان در تشریح ماجرای سرقت گفت: چندی پیش در پی اختلاف با كارفرمایم، از كارم اخراج شدم.در پی این موضوع درصدد انتقام از كارفرمایم بودم تا این كه تصمیم گرفتم از مغازه اش سرقت كنم.

 

متهم به سرقت ادامه داد: چند روز قبل از سرقت، ماجرا را با ۲ نفر از دوستانم در میان گذاشتم كه آنها هم قول همكاری دادند. شب حادثه از دریچه ای كه در پشت بام مغازه بود، وارد این محل شدیم، و ۲ گاوصندوق را كه حاوی پول و مدارك كارفرمای سابقم بود، سرقت كردیم.

 

متهم به سرقت تصریح كرد: از قبل سطل زباله ای را تهیه و كنار در ورودی مغازه گذاشته بودیم. بنابراین گاوصندوق ها را داخل سطل زباله گذاشتیم و از محل سرقت دور كرده و به سمت باغی حوالی مغازه منتقل كردیم تا آن را تخریب و محتویاتش را سرقت كنیم.

 

با ثبت اظهارات متهم، ۲ همدست وی هم در بازجویی به همكاری در سرقت از مغازه مبل فروشی اعتراف كردند.

 

ماموران در بازرسی ۲ گاوصندوق متوجه شدند محتویات آن شامل ۵ / ۲ میلیون تومان پول، ۳۰ فقره چك، لپ تاپ و اسناد و مدارك و اوراق هویتی و كارتی صاحب مغازه است.

 

بنابراین گزارش، ۳ دزد جوان با قرار قانونی روانه زندان شدند. تحقیقات تكمیلی از سارقان در حالی ادامه دارد كه یكی از آنها به ۳۷ فقره سرقت موتورسیكلت در سطح شهر قزوین اعتراف كرده است.

 

جستجو برای شناسایی مالباخته ـ صاحب مغازه ـ هم آغاز شد تا اموال مسروقه در اختیار وی قرار گیرد.... / جام جم آنلاین


ویدیو : كشف ۲ گاو صندوق سرقتی از سطل زباله