كشف جسد پسر ناشناس در سایت زباله‌های غرب تهران : اخبار حوادث - كشف جسد پسر ...



اخبار حوادث - كشف جسد پسر ناشناس در سایت زباله‌های غرب تهران

تیزهوشی كارگر شهرداری هنگام پرس زباله‌ها راز قتل پسر 23 ساله را فاش كرد.

ساعت 2:30 بامداد دوشنبه، یكی از كارگران بازیافت زباله‌های غرب تهران سراسیمه با پلیس تماس گرفت و از كشف جسد مرد ناشناسی در میان زباله‌ها خبر داد. دقایقی بعد تیمی از ماموران پلیس آگاهی همراه قاضی جمشیدی، بازپرس وی‍ژه تهران راهی محل كشف جسد شدند.

 

یكی از كارگران سایت جمع‌آوری زباله كه جسد را كشف كرده بود در جریان تحقیقات گفت: ساعتی قبل در حال پرس كردن زباله‌ها بودم كه در میان یك بار از زباله‌ها با دو پای انسان روبه‌رو شدم.

 

بلافاصله كار را متوقف كرده و با كمك دوستانم زباله‌ها را كنار زده و با جسد پسر جوانی كه بالا تنه‌اش داخل گونی بود روبه‌رو شدیم.

 

تیم جنایی سپس به بررسی جسد پرداخته و متوجه شدند، جسد متعلق به پسری حدودا 23 ساله است كه به دلیل اصابت ضربه‌های سنگین به سرش جان باخته بود.

 

كارآگاهان احتمال دادند، مقتول در محل دیگری به قتل رسیده و جسدش داخل سطل زباله رها شده بود. كارگران شهرداری هم جسد را همراه زباله‌ها به آنجا منتقل كرده بودند.

بازپرس جنایی سپس به بررسی محتویات جیب مقتول پرداخت و دو دستگاه تلفن همراه كشف كرد كه آخرین تماس مقتول نشان داد او 24 ساعت قبل از كشف جسد به قتل رسیده است. در حال حاضر تیمی از ماموران اداره ویژه قتل تهران ماموریت یافتند تا با بررسی تخصصی علاوه بر شناسایی هویت مقتول، عاملان این جنایت را شناسایی و دستگیر كنند.

اخبار حوادث - اعتماد

 


ویدیو : كشف جسد پسر ناشناس در سایت زباله‌های غرب تهران