كشتی جنایتكاران فراری به گل نشست :   عاملان تیراندازی مرگبار در آستانه خروج ...



 

عاملان تیراندازی مرگبار در آستانه خروج از كشور در عملیات ضربتی كارآگاهان پلیس جنایی شناسایی و دستگیر شدند.



چند شب قبل اهالی محله‌ای در شهرستان كازرون، با شنیدن صدای چند گلوله از خانه‌ها بیرون دویده و متوجه شدند سرنشینان یك دستگاه خودروی «زانتیا»، سرنشینان یك دستگاه پیكان را به رگبار بسته‌اند.



همزمان با حضور مأموران پلیس در محل حادثه و تحقیقات پلیسی، مأموران خودروی پیكان را با پیكر خونین و بی‌جان مرد جوانی در مزرعه‌ای اطراف شهر یافتند.



در ادامه بررسی‌ها نیز مشخص شد محمد ـ ۲۵ ساله ـ بر اثر شلیك گلوله به سرش در خودرو جان باخته است.«افشین» یكی از دوستان مقتول كه زمان حادثه رانندگی خودروی پیكان را برعهده داشت به مأموران گفت: «امروز من و «محمد» و دوست دیگرمان «امیر» سوار خودرو در خیابان بودیم كه ناگهان حمزه ـ ۲۷ ساله ـ كه از خلافكاران معروف و فروشندگان موادمخدر است با دوستش «ایمان» سوار بر خودروی زانتیا به تعقیب ما پرداختند تا این كه پیكان ما را به رگبار بستند.



در این ماجرا من و امیر جان سالم به در بردیم اما «محمد» كشته شد.» بازپرس جنایی پس از شنیدن اظهارات افشین و دوستش، ضمن دستور انتقال جسد به پزشكی قانونی از مأموران خواست حمزه و دوستش را دستگیر كنند.



دو روز بعد مأموران دریافتند بستگان حمزه به خانه بازگشته‌اند. در بازجویی از آنها نیز مشخص شد «حمزه» و «ایمان» به بندرعباس گریخته و قصد خروج از كشور را دارند.



بدین ترتیب با راهنمایی‌های آنها متهمان همراه چند قاچاقچی انسان، در عملیاتی ضربتی غافلگیر و دستگیر شدند.«حمزه» در بازجویی‌ها، ضمن اعتراف به تعقیب متهمان در زمان حادثه گفت: من از مدت‌ها قبل با افشین اختلاف مالی داشتم. روز حادثه متوجه شدم افشین از صبح همراه دوستانش با خودرویش مقابل مغازه‌ام پرسه می‌زند.



برای بررسی موضوع به طرف خودرو‌اش رفتم كه او فرار كرد. من هم همراه «ایمان» به تعقیبش پرداختم كه در بین راه آنها ناپدید شدند. هنگام بازگشت به خانه، افشین و همراهانش را در محل دیدم.


وقتی جلوتر رفتم متوجه شدم اسلحه‌ای را به طرفم نشانه گرفته است. من هم بلافاصله اسلحه را از او گرفته و آن را به گوشه‌ای پرت كردم اما افشین كه رانندگی خودرو را برعهده داشت بلافاصله فرار كرد و ما هم به تعقیبشان پرداختیم.



این در حالی بود كه «ایمان» در بین راه با اسلحه‌ای كه همراهش بود به سوی خودروی افشین شلیك می‌كرد اما به هیچ عنوان قصد كشتن «محمد» را نداشتیم؛ چرا كه او پسر خوبی بود و فقط اختلاف ما با افشین بود.



بازپرس پس از شنیدن اعتراف‌های متهمان آنها را با صدور قرار قانونی بازداشت كرد. هم‌اكنون تحقیقات تخصصی در این باره ادامه دارد..../ روزنامه ايران

 

 


ویدیو : كشتی جنایتكاران فراری به گل نشست