كشان كشان تا كهكشان!/ گزارش تصویری از بدنسازی متفاوت پرسپولیسی ها : كشان كشان ...



كشان كشان تا كهكشان!/ گزارش تصویری از بدنسازی متفاوت پرسپولیسی‌ها

تمریناتی كه فرهاد چیذری برای سرخپوشان در نظر گرفته با روش‌های بدنسازی كه پیش از این در تیم‌های ایرانی معمول بود كاملا متفاوت است.


گزارش تصویری بازار یزد , امام صادق شهادت گزارش تصویری , گزارش تصویری روستا

 

سایت گل- تمرینات بدنسازی تیم پرسپولیس این روزها با متدهای جدیدی انجام می‌شود كه در میان تیم‌های ایرانی تقریبا بی‌سابقه بوده است.

 

به گزارش سایت گل، باشگاه پرسپولیس با انتخاب فرهاد چیذری به عنوان مربی بدنساز، همه روزه در دو نوبت تمرینات آماده‌سازی خود را در ورزشگاه درفشی‌فر دنبال می‌كند. تمریناتی كه این مربی برای سرخپوشان در نظر گرفته با روش‌های بدنسازی كه پیش از این در تیم‌های ایرانی معمول بود كاملا متفاوت است.

 

در خیلی از تیم‌های ایرانی تمرینات بدنسازی زیر نظر شخص سرمربی و با تلفیقی از كارهای با توپ و بدون توپ انجام می‌شود. در بقیه تیم‌ها كه از مربی بدنساز سود می‌برند نیز تمرینات بدنسازی اغلب به همان روش‌ قدیمی انجام می‌گیرد كه مجموعه‌ای است از تمرینات هوازی در زمین چمن و حركات با وزنه در سالن. اما روش‌های كه چیذری برای آماده‌سازی بدن‌های پرسپولیسی‌ها در پیش گرفته بر اساس هیچ كدام از این روش‌ها نیست.

علی كریمی و مهدوی‌كیا، باسابقه‌ترین بازیكنان پرسپولیس كه تجربه كار در باشگاه‌های معتبر اروپا را هم در كارنامه دارند، معتقدند تمرینات چیذری کاملا مطابق با متدهای روز دنیاست و به آماده‌سازی سرخپوشان برای فصل آینده کمک می‌کند.

همان‌طور كه در عكس‌ها می‌بینید بازیكنان پرسپولیس این روزها تجربه كار با وسایل و ابزاری را پیدا كرده‌اند كه شاید تا به حال آشنایی چندانی با آن نداشتند..../گل

 


اموزش تصویری کش بدنسازی , گزارش تصویری روحانی , گزارش تصویری بازی ذوب آهن 3 0 پیکان

 

گزارش تصویری اتوبوس سلامت خبرگزاری برنا , گزارش تصویری با بادیگارد آنجلینا جولی آپارات , گزارش تصویری روز 5 بهمن 94 مجلس

 

تصویری متفاوت از مظلومیت آقای محیط بان  , بدنسازی , ساخت گزارش آگهی

 

برنامه بدنسازی , آیفون تصویری , تست هوش تصویری

 

رسانه تصویری وی گذر , مکمل بدنسازی , باشگاه بدنسازی

 

گزارش , معمای تصویری , دستگاه بدنسازی


ویدیو : كشان كشان تا كهكشان!/ گزارش تصویری از بدنسازی متفاوت پرسپولیسی ها