كرمی‌راد: مهدی هاشمی متهم نیست مجرم است :       نماینده مردم كرمانشاه با تاكید ...



 

 

مهدی هاشمی , سید مهدی هاشمی , مهدی هاشمی رفسنجانی

 

نماینده مردم كرمانشاه با تاكید بر مجرمیت مهدی هاشمی گفت كه او مرتكب جرایم بارزی چون فتنه‌گری و ساختارشكنی شده و به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی كرده است.

محمد كرمی‌راد نماینده مردم كرمانشاه در مجلس درباره بازگشت مهدی هاشمی به كشور اظهار داشت: برای این‌كه ابعاد فتنه 88 بیشتر برای مردم روشن‌تر شود، لازم است كه مهدی هاشمی با حضور در دادگاه نسبت به اغتشاشات و آشوب‌های بعد از انتخابات توضیح دهد.

وی با بیان اینكه مهدی هاشمی متهم نیست، مجرم است،‌ا فزود: پلیس فرودگاه باید به محض ورود مهدی هاشمی به كشور او را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهد.

كرمی‌راد در پاسخ به این سؤال كه چرا می‌گویید مهدی هاشمی مجرم است، در حالی‌كه جرم او در دادگاه به اثبات نرسیده است، پاسخ داد: من اصرار دارم كه بگویم مهدی هاشمی مجرم است چرا كه او مرتكب جرایم بارزی از جمله فتنه‌گری و ساختارشكنی را انجام داده است وحتی به احضاریه قاضی مبنی بر معرفی به دادگاه بی‌توجهی كرده است.

عضو كمیسیون امنیت ملی با بیان اینكه معاون اول قوه قضائیه پرونده مهدی هاشمی را رسیدگی خواهد كرد،‌تاكید كرد: قوه قضائیه باید بدون هیچ تبعیضی پرونده مهدی هاشمی را مورد بررسی قرار دهد تا اعتماد افكار عمومی به قوه قضائیه سلب نشود..../تحلیل:عصرایران


ویدیو : كرمی‌راد: مهدی هاشمی متهم نیست مجرم است