كار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه :   مطابق عرف معمول در سینمای ایران ...



 

مراسم ازدواج مهناز افشار , مهناز افشار , اینستاگرام مهناز افشار

مطابق عرف معمول در سینمای ایران و جهان، جایزه گیرندگان، همواره تلاش می كنند تا جایزه خود را مرهون كار جمعی خود و همكارانشان بدانند و از فرصت حضور روی سن برای تشكر از همكاران و بردن نام آنان، حسن استفاده را به خرج دهند.

مهناز افشار كه در مراسم اختتامیه جشنواره فیلم فجر سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش مكمل زن را به خاطر فیلم"سعادت آباد" ساخته مازیار میری از هیات داوران گرفت، از بازیگر و كارگردان فیلمی دیگر تشكر كرد.

مهناز افشار كه نخستین بار است به سیمرغ بلورین رسیده، بر خلاف عرف مرسوم، نامی از كارگردان و عوامل فیلم خود "سعادت آباد" نبرد و در عوض، از اصغر فرهادی و پیمان معادی، كارگردان وبازیگر فیلم "جدایی نادر از سیمین" تشكر كرد و تعجب حاضران را بر انگیخت.

این در حالی است كه مطابق عرف معمول در سینمای ایران و جهان، جایزه گیرندگان، همواره تلاش می كنند تا جایزه خود را مرهون كار جمعی خود و همكارانشان بدانند و از فرصت حضور روی سن برای تشكر از همكاران و بردن نام آنان، حسن استفاده را به خرج دهند.

نمونه آخر این اتفاق چند روز در جوایز بفتا رخ داد و ناتالی پورتمن پس از دریافت جایزه بهترین بازیگر زن، از تمام عوامل اصلی و فرعی فیلم " قوی سیاه" با ذكر نام تشكر كرد..... / خبر آنلاین



ویدیو : كار عجیب مهناز افشار در مراسم اختتامیه