قیمت پیش فروش مسکن هم شکست/ فهرست آپارتمان‌های پیش‌فروشی در تهران : قیمت پیش ...



نرخ پیشنهادی فروش آپارتمان های زیر قیمت در تهران , پیش فروش آپارتمان در منطقه 22 تهران , فروش آپارتمان در تهران

قیمت پیش فروش مسکن هم شکست/ فهرست آپارتمان‌های پیش‌فروشی در تهران

کاهش قیمت‌ها در بازار مسکن بر نرخ پیش فروش‌ها هم تاثیر محسوسی گذاشته است و مالکان حاضرند با قیمت پایین تر و تخفیف بیشتر واحدهایشان را به فروش برسانند.

 در دو ماه گذشته بازار مسکن تحت تاثیر وضعیت اقتصادی و سیاسی کشور با تغییرات زیادی مواجه شده به‌طوری‌که براساس نرخ‌های رسمی قیمت مسکن در شهریورماه امسال نسبت به پنج ماه ابتدای سال 10 درصد کاهش نشان می دهد که تاثیر زیادی را بر خرید و فروش گذاشته است.

در واقع بسازبفروش‌هایی که به امید سود چند برابری ساخت و سازها را با سرعت زیادی شروع کرده بودند، الان یا واحدها را نیمه کاره رها کرده اند و یا اینکه به دنبال پیش فروش واحدهای خود هستند؛ به همین جهت نرخ پیش فروش ها با کاهش بیشتری به نسبت 6 ماهه امسال روبرو شده است.

برخی از سازندگان که پول لازم هستند علاوه بر کاهش قیمت، حاضرند با تخفیف مناسبی واحدهایشان را به فروش برسانند، به همین جهت وضعیت بازار مناسب خریدارانی است که عجله ای برای سکونت در آپارتمانشان ندارند و می‌توانند تا تحویل واحدها منتظر بمانند.

مطابق با قانون پیش فروش آپارتمان، 60 درصد از کل مبلغ در ابتدا دریافت می شود و 5 یا 10 درصد از مبلغ در زمان سند زدن و مابقی در طی انجام پروژه و توافق با مالک پرداخت خواهد شد، البته این شرایط می تواند با توافق طرفین تغییر کند.

مالک یکی از این واحدها شرایطی که برای پیش فروش آپارتمان خود با تحویل یکماهه تعیین کرده، اینکه 80 درصد از کل مبلغ را دریافت می کند و 5 درصد در زمان تحویل سند و مابقی را هم براساس توافق دریافت خواهد کرد، ضمن آنکه این فروشنده تاکید دارد تخفیف مناسبی را هم زمان سند زدن می دهد.

یکی دیگر از مالکان اعلام می کند که پیش پرداخت را 40 درصد از کل مبلغ دریافت می کند و مابقی را برعهده مشتری می گذارد تا در زمان های مناسبی پول پرداخت شود در واقع شرایط مشتری جزو اولویت های فروش این واحدها است.

براین اساس به نظر می رسد بسازبفروش هایی که تا چند ماه پیش حاضر به کاهش قیمت ها نبودند و حتی واحدهای خود را به فروش نمی رساندند تا قیمت‌ها افزایش پیدا کند در حال حاضر نه تنها قیمت ها را کاهش داده اند بلکه شرایط آسان تری را هم برای خریداران در نظر می گیرند تا در این رکود، بتوانند واحدهای خود را پیش از موعد به فروش برسانند.

نرخ برخی از آپارتمان‌های پیش فروشی در تهران
یک واحد 77 متری در وردآورد، تحویل 2 ماهه با شرایط 60 درصد نقد و مابقی اقساط 8 ماهه، متری 2 میلیون و 600 هزار تومان پیش فروش شده است، همچنین در شهرک ژاندارمری، مرزداران پیش فروش یک واحد 86 متری با شرایط زمان تحویل 6 ماهه و متری 4 میلیون و 800 هزار تومان به فروش می رسد.

در محدوده جنت آباد لاله، دو واحد 90 و 68 متری، با نرخ هر مترمربع 3 میلیون و 500 هزار تومان و تحویل 18 تا 20 ماهه پیش فروش می شود و در ستارخان، یک واحد 70 متری دو خوابه پیش فروشی با زمان تحویل 12 ماهه، متری 4 میلیون و 390 هزار تومان قیمت‌گذاری شده است.

همچنین دو واحد آپارتمان در گیشا به متراژ 90 متر با نرخ پیش فروشی 6 میلیون تومان در هر مترمربع و 6 ماهه تحویل متقاضیان می شود و در انتهای همت غرب گرمدره یک واحد 97 متری با پارکینگ و انباری، برج باغ با قیمت متری یک میلیون و 800 هزار تومان برای پیش فروش در نظر گرفته شده است.

در محدوده لویزان مبارکی یک واحد 99 متری تکواحدی با تحویل 9 ماهه متری 3 میلیون و 500 هزار تومان پیش فروش شده است و در شاهین شمالی یک واحد 75 متری تحویل شهریور 93 ، متری 4 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می رسد.

در مجیدیه شمالی 5 واحد 70 متری پیش فروشی با تحویل دو ماهه متری 5 میلیون و 200 هزار تومان قیمت‌گذاری شده و در دستور جنوبی پیش فروش دو واحد 80 و 120 متری با تحویل 15 ماهه با قیمت پیش فروشی متری 8 میلیون تومان انجام می شود. همچنین در نیاوران جمشیدیه یک واحد 100 متری ودو خوابه با تحویل 8 ماهه متری 12 میلیون تومان پیش فروش شده است. /مهر

 


ویدیو : قیمت پیش فروش مسکن هم شکست/ فهرست آپارتمان‌های پیش‌فروشی در تهران