قیمت پسته از مرز 60 هزار تومان گذشت! : اگر اتحادیه خشكبار نسبت به كاهش میزان ...


اگر اتحادیه خشكبار نسبت به كاهش میزان قیمت آجیل اعلام شده اقدام نكند اجازه صادرات و فروش داخلی نخواهیم داد، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم پسته در بازار در حال حاضر به ییش از 60 هزار تومان رسیده است. خبرگزاری مهر: معاون برنامه ریزی استانداری تهران با اشاره به اینكه اجازه توزیع آجیل شب عید با قیمت صادراتی را در بازارهای استان تهران نمی دهیم، گفت: اگر اتحادیه خشكبار نسبت به كاهش میزان قیمت آجیل اعلام شده اقدام نكند اجازه صادرات و فروش داخلی نخواهیم داد، ضمن اینکه قیمت هر کیلوگرم پسته در بازار در حال حاضر به ییش از 60 هزار تومان رسیده است.

نعمت الله تركی گفت: تا پایان فروردین ماه براساس برنامه ریزی‌هایی صورت گرفته، هیچ كمبود كالایی در سطح استان وجود ندارد و اگر در حوزه ای هم كمبود احساس می شود، ناشی از مشكلات در حیطه عرضه است.

وی وضعیت توزیع پسته و خشكبار در نمایشگاه های بهاره را نامشخص دانست و افزود: قیمت سال گذشته پسته در بازارهای استان 21 هزار تومان بود كه این رقم در حال حاضر به قیمت صادراتی آن یعنی ییش از 60 هزار تومان رسیده است و اگر اتحادیه خشكبار قیمت منطقی پسته را اعلام نكنند، مرزهای صادرات این كالا بسته و در بازار داخلی هم توزیع نخواهد شد.


ویدیو : قیمت پسته از مرز 60 هزار تومان گذشت!