قیمت واحدهای اداری در تهران : قیمت واحدهای اداری در تهران بر اساس گفته مشاوران ...



قیمت واحدهای اداری در تهران

بر اساس گفته مشاوران املاک، معمولا بازار رهن و اجاره واحدهای اداری نسبت به بازار خرید و فروش واحدهای اداری از رونق بهتری برخوردار است.

بر اساس گفته مشاوران املاک، معمولا بازار رهن و اجاره واحدهای اداری نسبت به بازار خرید و فروش واحدهای اداری از رونق بهتری برخوردار است.

اما این مساله دلیل بر برتری تعداد فایل‌های اجاره در مقایسه با فایل‌های فروشی واحدهای اداری نیست چراکه عده‌ای از مشاوران املاک اظهار می‌کنند حجم فایل‌های فروشی و حجم فایل‌های اجاره‌ای با یکدیگر برابر است اما واحدهای اداری با شرایط اجاره‌ای به سرعت اجاره داده می‌شود و مشتری‌یابی و همچنین معامله فروش واحدهای اداری به آسانی شرایط اجاره انجام نمی‌شود.

یکی از فعالان بازار مسکن در مرکز تهران گفت: همانطور که بازار رهن و اجاره واحدهای مسکونی فصلی است و تابستان به عنوان فصل جابه‌جایی شناخته می‌شود، اغلب مستاجران واحدهای اداری در ابتدای سال اقدام به جابه‌جایی می‌کنند و به همین خاطر بازار رهن و اجاره واحدهای اداری در اردیبهشت ماه از رونق چشمگیری بهره‌مند می‌شود.علاوه براین وی معتقد است که اکثر مستاجران واحدهای اداری، هرساله قرارداد اجاره خود را تمدید می‌کنند، اما این موضوع باعث نمی‌شود که در قرارداد اولیه مدت زمان قرارداد بیش از یکسال تعیین شود.

در جدول نرخ‌های پیشنهادی فروش واحدهای اداری برخی از فروشنده اعلام کرده اند، نرخ‌های پیشنهادی شان را مقطوع، زیر قیمت منطقه یا فوری فروشی برای مشتری در نظر گرفته اند.

برای مثال یک واحد اداری، بر خیابان ولیعصر به متراژ 82 متر مربع با قیمت اداری 400 میلیون تومان مقطوع به خریدار تحویل داده می‌شود.

همچنین در خیابان تجریش یک واحد اداری 130 متری متری 7 میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است. فروشنده واحد مذکور تاکید بر فروش فوری واحدش کرده است.

از طرف دیگر مالکی قصد فروش واحد اداری 78 متری خود را در خیابان امیرآباد شمالی دارد.فروشنده قیمت کل این واحد را 350 میلیون تومان محاسبه و خاطرنشان کرده است که به دلیل پول لازم بودن چنین قیمتی برای واحدش در نظر گرفته است.

قیمت‌های پیشنهادی ستون امروز نبض بازار در هر محله ممکن است به ضعیف ترین یا با کیفیت‌ترین واحد اداری مربوط باشد، البته درجه کیفیت محله هم بر این امر تاثیر بسزایی دارد./روزنامه دنیای اقتصاد

قیمت صندلی اداری , قیمت رستوران های تهران در سایت دورادو , سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه

 

 


ویدیو : قیمت واحدهای اداری در تهران