قیمت های کاذب در بازار مسکن : قیمت های کاذب در بازار مسکن مدیرکل راه و شهرسازی ...



تاثیر قیمت دلار بر بازار مسکن , بازار مسکن , قیمت مسکن

قیمت های کاذب در بازار مسکن

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران گفت:‌ براساس نیاز متقاضیان مسکن مهر ساخته شده و قیمت های متفاوت در بازار مسکن کاذب است.

فریبرز واحدی با اشاره به افزایش قیمت مسکن ویژه گفت: علاوه بر تهرانسر مناطق دیگری در دست بررسی برای ساخت مسکن ویژه است.

وی ادامه داد: قیمت مسکن ویژه در سایر مناطق براساس ارزش زمین متفاوت است و هر چه میزان ارزش افزایش یابد قیمت مسکن نیز در آن مناطق افزایش می یابد.

واحدی با اشاره به اینکه قیمت ساخت و ساز مسکن ویژه در سایر مناطق یکسان است گفت: قیمت تمام شده ساخت مسکن ویژه براساس ارزش زمین متفاوت می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با اشاره به بازار کاذب قیمت ها افزود: قیمت ها در بازار مسکن در حال حاضر کاذب است و بسیاری از فروشندگان با افزایش غیرمنطقی سعی در ایجاد اختلال در بازار مسکن دارند.واحدی در ادامه اظهار داشت: تولید و عرضه مسکن مهر در شهرهای جدید پاسخگوی نیازهای مسکن در کشور است.

وی با اشاره به اینکه 93 هزار و 500 واحد مسکن مهر در پرند به متقاضیان واگذار شده است افزود: واگذاری واحدهای مسکن مهر در پردیس، پرند و اندیشه در کنترل و تعدیل بازار مسکن تهران بسیار موثر است.واحدی در پایان خاطرنشان کرد: سیاست اداره کل راه و شهرسازی براساس تقاضا و نیاز مردم به مسکن در تهران ساخته می شود./باشگاه خبرنگاران

 


ویدیو : قیمت های کاذب در بازار مسکن