قیمت خودروهای کره‌ای به زیر قیمت نمایندگی رسید : قیمت خودروهای کره‌ای به زیر ...



سپاهان سقف تهران نمایندگی قیمت تعرفه , قیمت خودروهای وارداتی , قیمت خودروهای ایران خودرو



قیمت خودروهای کره‌ای به زیر قیمت نمایندگی رسید

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور گفت: قیمت خودروهای کره‌ای در بازار به کمتر از قیمت عرضه این خودروها از سوی شرکت واردکننده سقوط کرده است.

حسن زمانی افشار در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: رکود بازار در چند هفته اخیر، تثبیت نسبی قیمت‌ها با اندک نوسان رو به پایین را به دنبال داشته است.

وی با بیان این‌که به دلیل کاهش نسبی نرخ ارز قیمت خودروهای وارداتی مقداری کاهش یافته است، خاطرنشان کرد: بیشترین کاهش قیمت در دو برند کره‌ای هیوندایی و کیا رخ داده به‌گونه‌ای که نرخ این خودروها در بازار به کمتر از قیمت نمایندگی سقوط کرده است.

رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور ادامه داد: به عنوان مثال در حالی خودروی هیوندایی IX55 به قیمت حدود 211 میلیون تومان در بازار عرضه می‌شود که قیمت فروش این خودرو از سوی شرکت واردکننده، 240 میلیون تومان است.
وی افزود: در شرایطی که شرکت واردکننده، خودروی جنسیس را به قیمت حدود 285 میلیون تومان عرضه می‌کند قیمت این خودرو در بازار به 245 میلیون تومان کاهش یافته است.

زمانی افشار با بیان این‌که به این ترتیب مصرف‌کنندگان به جای مراجعه به شرکت واردکننده، خودروی مورد نیاز را از بازار تهیه می‌کنند، تصریح کرد:‌ در این مدت قیمت دیگر خودروهای وارداتی نیز مقداری کاهش یافته است.
به گفته رییس اتحادیه نمایشگاه‌داران و فروشندگان خودروی کشور، در صورت کاهش و یا حتی تثبیت نرخ ارز در سطوح فعلی، قیمت خودروهای وارداتی باز هم کاهش خواهد یافت./ایسنا

 

 

 

 


ویدیو : قیمت خودروهای کره‌ای به زیر قیمت نمایندگی رسید