قیمت بلیط مترو افزایش نخواهد یافت : وزیر كشور: بررسی‌هایی در رابطه با قیمت ...


وزیر كشور: بررسی‌هایی در رابطه با قیمت مترو در حال انجام است اما در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو وجود ندارد. مصطفی محمد نجار وزیر كشور در حاشیه جلسه امروز چهارشنبه هیأت وزیران در جمع خبرنگاران درباره افزایش قیمت بلیت مترو بیان داشت: برنامه‌ای در این زمینه نداریم و بسته‌های حمایتی دولت برای شهرداری به منظور جلوگیری از افزایش بلیت مترو ارسال شده است.

وی افزود: بررسی‌هایی در رابطه با قیمت مترو در حال انجام است اما در حال حاضر برنامه‌ای برای افزایش قیمت بلیت مترو وجود ندارد.

محمدنجار با اشاره به انتصاب رئیس ستاد انتخابات كشور و آغاز به كار این ستاد، گفت : جزئیات مربوط به مراحل برگزاری انتخابات مجلس نهم و میاندوره‌ای مجلس خبرگان در استان‌های خراسان رضوی و كردستان خردادماه اعلام می‌شود.
وزیر كشور در خصوص برگزاری مراسم سالگرد ارتحال امام(ره) گفت: وزارت كشور با مسئولان مربوطه جلسات و هماهنگی‌های لازم را انجام داده و معاون وزیر در این حوزه درحال پیگیری امور است.

وی در پایان تاكید كرد: به استانداری‌ها اعلام شده كه مشاركت لازم را جهت برگزاری هرچه باشكوه‌تر سالگرد ارتحال حضرت امام(ره) داشته باشند.

منبع: برنا


ویدیو : قیمت بلیط مترو افزایش نخواهد یافت