قیمت‌ اجاره صندلی در آرایشگاه‌های زنانه! : مبلغ اجاره یک صندلی در آرایشگاهی ...


مبلغ اجاره یک صندلی در آرایشگاهی در پایتخت معادل مبلغ اجاره بها آپارتمانی کوچک در تهران است. سالن زیبایی... از شما همکار محترم در محیطی آرام و شیک دعوت به همکاری می‌نماید.اجاره صندلی آرایشگاه اجاره صندلی در یک سالن شیک و حرفه ای زیبایی، از همکاران عزیز در صورت تمایل با شماره زیر تماس حاصل فرمایید.

این جملات مربوط به آگهی‌های صاحبان آرایشگاه‌ها و سالن‌های زیبایی است.آرایشگرانی که شاید با هدف کسب درآمد بیشتر اقدام به اجاره یکی از صندلی‌ها آرایشگاه یا سالن خود می کنند یا در صورت بالابودن متراژ آرایشگاه خود یکی از اتاق‌ها را به دیگر آرایشگران فعالی که فضایی برای کار ندارند اجاره می دهند.برنا این بار در گزارش خود سراغ از آرایشگاه‌های زنانه و قیمت اجاره بها برای یک صندلی یا اتاقی کوچک در آرایشگاه‌هایی در نقاط مختلف پایتخت گرفت.

اول: 250 هزار تومان اجاره میز!
صاحبان آرایشگاه"س" در خیابان جردن،بابت اجاره یک صندلی ناقابل در آرایشگاه خود،1 میلیون تومان اجاره بها و ماهیانه 400 هزارتومان دریافت می‌کنند. البته این آرایشگاه میز ناخن خود را به کسی که در کارهایی مثل فرنچ ناخن‌ها،کاشت ناخن؛ مانیکور و کارهایی از این قبیل تبحر دارد و به اصطلاح به او ناخن کار می‌گویند اجاره می دهد. میزان اجاره میز ناخن این آرایشگاه ماهیانه 250 هزار تومان است.


دوم:اجاره اتاق برای هر کاری که می خواهید!
آرایشگاه" آ " در شهرک غرب تهران که نیاز خود را به آرایشگری ماهر برای اجاره اتاقی درآرایشگاه خود اعلام کرده،بابت اجاره اتاق خود مبلغ 1 میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 300 هزار تومان اجاره دریافت می‌کند. یکی از صاحبان آرایشگاه می‌گوید:می توانید از این صندلی برای هرکاری استفاده کنید.ابرو،کوتاهی،رنگ و ....

سوم:برای هم مشتری جمع می‌کنیم
آرایشگاهی در حوالی خیابان 30 متری جی،در ناحیه جنوب شرقی تهران،اتاقی 40 متری در آرایشگاه خود را با مبلغ 1میلیون و 500 هزار تومان ودیعه و ماهیانه 170 هزار تومان بابت اجاره دریافت می‌کند.صاحب آرایشگاه می گوید: باید کمی امکانات آرایشگاه را به روز کنید. چون خیلی شیک نیست.البته این نوید را به شما می دهم که اگر آرایشگاه شلوغ شود در جذب مشتری به هم کمک می کنیم.

چهارم:چِک تخلیه هم می خواهیم
آرایشگاه بعدی در شرق تهران قرار دارد و صاحب آن یکی از صندلی‌های آرایشگاه خود را تنها به حرفه‌ای ها اجاره می دهد.صاحب این آرایشگاه برخلاف موارد دیگر تاکید می‌کند که صندلی را تنها برای انجام کار در زمینه اصلاح و ابرو و کاشت ناخن که دارای مشتری باشند به قیمت ماهیانه 150 هزار تومان اجاره می‌دهد. البته او چِکی هم از مستاجر خود با عنوان چِک تخلیه دریافت می‌کند.او می گوید:این چِک را تنها بابت ضمانت و به عنوان امانت دریافت می‌کنم.نگران نباشید. مبلغ این چِک باید به میزان اجاره بها تمام ماه‌هایی باشد که قرار است مستاجر صندلی آرایشگاه باشید!

پنجم:حمام نداریم!
5میلیون تومان قیمت رهن اتاقی در سالن زیبایی شیکی در منطقه پاسداران تهران است.صاحب این آرایشگاه می گوید: اتاق یک تخت دارد و تنها آن را به اپیلاسیون کار اجاره می‌دهم. دستگاه اپیلاسیون هم داریم. البته حمام جداگانه نداریم. سابقه آرایشگاه هم 10 سال است. البته میز ناخن این آرایشگاه هم برای اجاره گذاشته شده و اگر بخواهید میز ناخن را اجاره کنید باید ماهیانه 300 هزار تومان بپردازید.

ششم:خط و حمام جداگانه
سالن زیبایی بعدی هم در حوالی منطقه پاسداران قرار دارد.این سالن زیبایی یک اتاق و یک صندلی برای اجاره دارد. قیمت اجاره اتاق 1میلیون تومان ودیعه و ماهیانه 200 هزار تومان اجاره است.اتاق یک خط تلفن و حمام و سرویس بهداشتی جداگانه‌ای دارد. اتاق 12 متری است. مبلغ اجاره صندلی هم ماهیانه 400 هزار تومان است.

هفتم: مشتری می خواهم
آرایشگاه فعال دیگری در خیابان ستارخان تهران،مورد بعدی است.صاحب این آرایشگاه به دلایل شخصی می خواهد برای مدتی آرایشگاه خود را با تمام تجهیزات و امکانات به آرایشگر فعال دیگری که تعداد مشتریان او زیاد باشند اجاره بدهد. آرایشگاه او 75 متر است و 20 میلیون تومان مبلغ ودیعه و ماهیانه 600 هزار تومان میزان اجاره بهای آن است. این آرایشگاه کولر،شوفاژ، و برق دارد و مدیر ان معتقد است برای شناخته شدن آن زحمت زیادی کشیده است و به این منظور کلی کار تبلیغاتی انجام داده است.

هشتم و آخر :قضاوت با شماست
 این روزها که تعداد زیادی از مردم، به ویژه جوانان برای اجاره خانه ای کوچک و به اصطلاح خودشان به اندازه یک قوطی کبریت درمانده اند،چطور می شود که برای اجاره یک صندلی در آرایشگاهی در تهران باید ماهیانه مبلغی در حدود 150 تا 400 هزار تومان و گاه برابر با اجاره بهای آپارتمانی کوچک در تهران پرداخت؟ که البته این مبلغ در مواردی خاص به 600 تا 700 تومان هم می رسد و بالا یا پایین رفتن میزان اجاره بها به عواملی مثل میزان شیک بودن،شناخته شده بودن و البته منطقه‌ای که آرایشگاه در آن قرار دارد بستگی دارد. آیا آرایشگری شغلی پردرآمد است در شرایطی که خیلی‌ها از بیکاری گلایه دارند؟ آیا گاهی رقم های نجومی آرایشگران پایتخت برای انجام خدمات زیبایی و بهداشتی به بالارفتن میزان اجاره یک صندلی در آرایشگاه یا اتاقی کوچک دامن نمی زند؟آیا هیچ گونه نظارتی بر قیمت‌های مصوب آرایشگران برای اجاره بهای یک صندلی یا اتاق یا یک میز وجود دارد؟! قضاوت با شماست.

منبع: برنا



ویدیو : قیمت‌ اجاره صندلی در آرایشگاه‌های زنانه!