قوچان‌نژاد: ان‌ شاءالله مقابل گوام گل می‌‌زنم : مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان ...


مهاجم تیم ملی فوتبال کشورمان با وجود اینکه قول گلزنی مقابل گوام را نداد، اما اعلام کرد تمام تلاشش را برای این کار انجام خواهد داد. خبرگزاری تسنیم: شاید بیشتر از اینکه خودش منتظر بازگشت به ترکیب تیم ملی بود، هواداران به این مسئله فکر می‌کردند که مصدومیت چه زمانی دست از سر رضا قوچان‌نژاد برخواهد داشت تا این بازیکن دوباره برای تیم ملی به میدان برود. بازیکنی که جزو چهره‌های محبوب تیم ملی است و پس از بازگشت دوباره‌اش هم توانست تاثیرگذار باشد. مسئله‌ای که باعث شد این بازیکن از بازگشتش بیشتر خوشحال شود.

رضا قوچان‌نژا در خصوص بازگشت دوباره‌اش به ترکیب تیم ملی، دیدار ایران و ترکمنستان، عملکردی که در این بازی داشت، دیدار مقابل گوام و وضعیتش در چارلتون صحبت کرد.

پس از مدت‌ها دوری از تیم ملی به دلیل مصدومیت، دوباره به ترکیب بازگشتی.


واقعاً از این مسئله خوشحالم و خدا را شکر که بازگشتم به تیم ملی با پیروزی همراه بود. بازگشت هیجان‌انگیزی بود و برد خوبی مقابل ترکمنستان کسب کردیم. امیدوارم این نتایج ادامه داشته باشد.

تماشاگران هم حسابی از تو استقبال کردند و به نظر از بازگشتت به ترکیب تیم ملی از خودت بیشتر خوشحال بودند.

هواداران تیم ملی همیشه لطف داشتند و این مسئله برای من ثابت شده است. در بازی با ترکمنستان هم این لطف‌شان را نشان دادند که پس از مدت‌ها من را اینگونه خوشحال کردند. واقعاً از آنها ممنونم.

بازی با ترکمنستان چطور بود؟


در این بازی خیلی خوب بازی کردیم؛ هرچند موقعیت‌های خوب دیگری داشتیم و می‌توانستیم گل‌های بیشتری بزنیم که آنها را از دست دادیم. با این حال برد 3 بر یک هم نتیجه خوبی بود و خوشحالم که توانستیم یک برد دیگر کسب کنیم.

خودت هم در این بازی یک فرصت گلزنی داشتی که قبل از ضربه بازیکن ترکمنستان روی تو پنالتی کرد که البته برخی کارشناسان اعتقاد داشتند خطایی روی تو انجام نشد.


فرصت خوبی بود، اما بازیکن ترکمنستان از پشت من را زد. این صحنه صد درصد پنالتی بود و داور تشخیص خوبی داد. خوشبختانه ضربه پنالتی را اشکان دژاگه تبدیل به گل کرد که جا دارد هم بابت گل و هم بابت کاپیتانی به او تبریک بگویم.

واقعاً از کاپیتانی دژاگه خوشحال شدی؟


صددرصد؛ من و اشکان دوست صمیمی هستیم و البته با همه بازیکنان تیم ملی دوست هستم. به همین دلیل خیلی خوشحال شدم که اشکان برای اولین بار بازوبند کاپیتانی تیم ملی را به بازو بست و باید به او تبریک هم گفت.

درباره بازی با گوام صحبت کن که تیم ملی برای سفر به این کشور دردسرهای زیادی هم کشید و در آخر هم پرواز چارتر لغو شد.

تاکنون تجربه سفر به گوام را نداشتم و از این سفرهای سخت هم نکرده بودم. باز خدا را شکر که برای بازی با گوام سه روز فرصت ریکاوری داریم و امیدوارم بتوانیم با تمرین خوب به شرایط مناسبی برسیم.

بازی هم روی چمن مصنوعی برگزار می‌شود...

برای ما فرقی ندارد و فقط به دنبال پیروزی هستیم.

خودت در این بازی گلزنی می‌کنی؟


امیدوارم این اتفاق رخ دهد. قول نمی‌دهم، اما ان‌شاالله مقابل گوام گل می‌زنم و تمام تلاشم را خواهم کرد تا برای تیم ملی مؤثر باشم.

اما این روزها به نظر آماده‌ای و در چارلتون هم خوب گل می‌زنی.


دقیقاً و از این موضوع خیلی خوشحالم. در حال حاضر در چارلتون شرایط خوبی دارم و همه چیز در بهترین شرایط قرار دارد.

و البته سرمربی اسرائیلی‌تان هم که با او مشکل داشتی از تیم رفت.


مشخص است که وقتی یک مربی نتیجه نگیرد، او را کنار بگذارند. باشگاه هم انتظار نتیجه‌گیری داشت و به همین دلیل این مربی را اخراج کردند. من هم بازیکن چارلتون هستم و فقط به موفقیت تیم و باشگاه فکر می‌کنم که دیگر مسائل هم برای من بی‌اهمیت است.

برای فصل آینده شرایطت مشخص است؟

هنوز این فصل را به پایان نرسانده‌ام. درباره آینده نمی‌توانم صحبت کنم و اکنون فقط به چارلتون و موفقیت تیمم فکر می‌کنم.


ویدیو : قوچان‌نژاد: ان‌ شاءالله مقابل گوام گل می‌‌زنم